niedziela, Wrzesień 20, 2020

Reklama, która wyróżnia

0
Reklama

Wymagający rynek wymusza na właścicielach przedsiębiorstw sięganie po środki, które pozwolą skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji. Reklama wizualna wiedzie w tym przypadku prym, pozwala bowiem na skuteczne przykucie uwagi i zainteresowanie odbiorcy oferowanym produktem lub usługą. Szczególną rolę odgrywa odzież reklamowa. Co wyróżnia ją na tle innych propozycji?

Efektownie i praktycznie

Podstawową zaletą odzieży reklamowej jest jej ogromna uniwersalność. Sprawdzi się wszędzie, niezależnie od branży i wielkości przedsiębiorstwa. Koszulki z nadrukiem znajdziemy zarówno w małych kawiarniach, jak i olbrzymich koncernach. Zastosowanie charakterystycznych dla firmy kolorów i możliwość efektownej ekspozycji znaku firmowego już z daleko pozwoli na identyfikację marki. To także  doskonały sposób na zbudowanie, a następnie utrwalenie w świadomości odbiorcy rozpoznawalnego brandu. Podnosi wiarygodność przedsiębiorcy i ułatwia klientom powrót. 

Obok wartości marketingowej odzież reklamowa posiada także atrakcyjnych zestaw cech użytkowych. Traktowana jako swoisty rodzaj umundurowania pracowniczego sprzyja budowania więzi między pracownikami i wzmacnia poczucie firmowej integracji. Oferta rynkowa jest na tyle szeroka, że znalezienie indywidualnych propozycji nie będzie stanowiło żadnego problemu. Możemy wybierać między prostymi wzorami t-shirtów, koszulkami polo, koszulami z długim rękawem, czy też bluzami. Doskonałe uzupełnienie stanowią dodatkowe akcesoria w rodzaju czapeczek, apaszek i krawatów. Wybór wzorów i kolorów jest niezwykle szeroki, czego świadectwem jest między innymi asortyment proponowany przez firmę TR Studio specjalizującą się w profesjonalnym przygotowywaniu i produkcji tekstyliów reklamowych.

Przede wszystkim jakość

Nie przypadkiem wspominamy o profesjonalizmie. Na rynku znajdziemy wiele podmiotów oferujących nadruki na odzieży, warto jednak skupić się na rzetelnych i sprawdzonych dostawcach. Liczy się zarówno jakość odzieży, jak i staranne przygotowanie zdobień. Te mogą być naniesione przy użyciu kilku różnych technologii. Nadruk na koszulkach może być stworzony między innymi przy użyciu sitodruku, termotransferu, druku sublimacyjnego. Nic też nie stoi na przeszkodzie, by zastosować haft komputerowy. Każda z tych metod różni się pod względem oferowanych możliwości i dedykowanych zastosowań. Którą metodę wybrać?

Wybór sposobu zdobienia zależy od kilku czynników. Ważny jest rodzaj zdobionej odzieży, przede wszystkim jednak liczy się stopień skomplikowania wzoru, jego kolorystyka i nakład. To kolejny powód, by realizację zlecenia powierzyć zawodowcom, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podpowiadając, które z rozwiązań optymalnie wpisze się w zaplanowany przez nas scenariusz i pozwoli osiągnąć jak najlepszy efekt przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnego poziomu kosztów.

Na zakończenie należy dodać, że koszulki z nadrukiem to również doskonały pomysł na upominek dla klientów lub kontrahentów. Czy warto zatem inwestować w odzież reklamową? Zdecydowanie tak. Atrakcyjny i trwały produkt przez długi okres będzie skutecznie spełniał powierzone mu zadanie.

Jak zabezpieczyć dom przed włamywaczami?

0
Jak zabezpieczyć dom przed włamywaczami

Urządzanie mieszkania to nie tylko funkcjonalność w pomieszczeniach i estetyczny wygląd. W zasadzie, już na samym początku powinno się mieć na uwadze to, jak ochronić swoją posesję przed złodziejami. Zabezpieczenia domu to podstawa, szczególnie w większych nieruchomościach. Co wybrać, by czuć się bezpiecznie? Jaki system alarmowy bezprzewodowy do domu będzie najlepszy?

Jak wybrać skuteczny nośnik reklamy?

0
Jak wybrać skuteczny nośnik reklamy

Zalew treści reklamowych sprawia, że dotarcie do świadomości konsumenta staje się coraz trudniejszym zadaniem. Coraz wyraźniejsze staje się też zobojętnienie odbiorców na prezentowane treści, w sytuacjach skrajnych natłok przekazu przynosi odwrotny od oczekiwanego efekt – pojawia się irytacja i zniechęcenie. Na jakie nośniki reklamowe warto zwrócić uwagę w tak trudnej sytuacji? Przyjrzyjmy się bliżej temu, co oferuje rynek.

Tradycja przegrywa z nowoczesnością

Tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do lamusa. Ulotki rozdawane na ulicach niemal natychmiast lądują w koszach, spoty wyświetlane podczas programów telewizyjnych są ignorowane przez widzów, kampanie mailingowe przegrywają w starciu z coraz bardziej zaawansowanymi filtrami poczty. Bronią się jeszcze reklamy wielkoformatowe. Trudno je pominąć, choćby ze względu na aspekt rozmiaru. Jednak również one giną w zalewie podobnych projektów. Ponadto ze względów technologicznych, charakteryzuje je duża bezwładność. Czas niezbędny do przygotowania projektu, wydrukowania i rozmieszczenia nośnika sprawia, że trudno w tym wypadku mówić o jakiejkolwiek dynamice. Alternatywę stanowią telebimy, czyli rozmieszczone w przestrzeni miejskiej ekrany LED.

Historia telebimów liczy sobie już kilkanaście lat, trudno jednak porównywać pierwsze rozwiązania z tymi, które dominują dziś na ulicach miast. Rozwój technologii sprawił, że obecnie zarówno dostępność, jak i jakość prezentowanego obrazu jest o wiele większa niż jeszcze kilka lat temu. Zmianie uległa wyrazistość prezentowanego obrazu, który jest doskonale czytelny zarówno w dzień, jak i w nocy. Również warunki atmosferyczne nie są w stanie zakłócić przekazu. Jednak najważniejszym argumentem przemawiającym za korzystaniem z telebimów, jest ich wpływ na odbiorców. W odróżnieniu od statycznych form reklamy, uwaga adresatów jest przyciągana w sposób naturalny. Ten fakt znajduje potwierdzenie w badaniach rynkowych, zgodnie z którymi ruchome obrazy cieszą się jedenastokrotnie większą skutecznością od przekazów statycznych. 80% badanych osób ocenia je jako rozwiązania zdecydowanie nowoczesne, a ⅔ z nich potwierdza, że są one również bardziej angażujące.

Jak wykorzystać zalety telebimów?

Wspomniany wcześniej rozwój technologiczny sprawił, że tandem reklama ekrany LED stanowi nie tylko najbardziej atrakcyjny, ale też efektywny typ nośników reklamowych. Pełne wykorzystanie oferowanych możliwości wymaga jednak niemałej wiedzy i doświadczenia, a także posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego. Poza jakością samych ekranów niebagatelną rolę odgrywa ich rozmieszczenie. Najwyższą skuteczność oferują najlepsze, a więc często odwiedzane lokalizacje. Już ten pobieżny zestaw uwarunkowań jasno wskazuje, że podczas rozważania inwestycji w reklamę LED warto skupić się jedynie na renomowanych i rzetelnych dostawcach usług.

Przykładem godnym polecenia jest oferta Screen Network S.A. Ponad 2 500 lokalizacji w 553 miastach, 23 518 ekranów i setki usatysfakcjonowanych klientów to najlepsza rekomendacja.  Firma dysponuje autorskim systemem zarządzania ekranami, co bezpośrednio przekłada się na jakość realizowanych kampanii. Indywidualne podejście do każdego projektu pozwala na uzyskanie maksymalnej efektywności, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Reklama może być skuteczna. Wystarczy dobrze wybrać.

Jakie dokumenty pracownicze nie muszą być w formie elektronicznej?

0
elektroniczne teczki pracownicze program

Ostatnia nowelizacja prawa z 2019 roku umożliwiła przechowywanie dokumentów w formie elektronicznej. Okazuje się, że cyfryzacja dokumentów nie musi objąć całości dokumentacji pracowniczej. Jak archiwizować akta osobowe według nowych przepisów?

Czy elektroniczne teczki pracownicze są obowiązkowe?

Elektroniczne teczki pracownicze to na pewno ułatwienie dla pracodawców, jeśli chodzi o przechowywanie dokumentów. Wielu pracodawców jednak obawia się, że nowe przepisy narzucają obowiązek przechowywania akt pracowniczych w całości w formie cyfrowej, albo w całości w formie papierowej.

Według Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej nowe przepisy nie wprowadzają wymogu prowadzenia dokumentacji pracowniczej w jednakowej formie dla wszystkich pracowników. Dodatkowo dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy można prowadzić w części papierowo, a w części elektronicznie.

Oznacza to, że (na przykład) dokumentacja urlopowa pracownika może być przechowywana jedynie w formie papierowej lub elektronicznej. Jednak już akta osobowe pracowników muszą być prowadzone i archiwizowane jedynie w jednej, wybranej formie. Ministerstwo uznało ją za jedną, integralną całość (składająca się z 4 części).

Zalety przechowywania i archiwizowania dokumentów w formie elektronicznej

Obieg dokumentów w formie elektronicznej ma szereg zalet, dlatego warto rozważyć wprowadzenie takiego systemu w firmie. System elektronicznego obiegu dokumentów polega na tym, że zeskanowane dokumenty wprowadza się do specjalnego programu. Następnie są one przypisywane do konkretnego pracownika lub projektu. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem elektronicznym oraz elektroniczną pieczątką firmy.

Dużą zaletą jest przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. Dokumenty w formie papierowej muszą być przechowywane przez wiele lat w archiwach i często potrzeba osobnego pracownika wydelegowanego specjalne do obsługi archiwum. Przechowywanie dokumentów w formie cyfrowej pozwala na przechowywanie wielu dokumentów w jednym miejscu — na dysku twardym lub w chmurze.

Łatwość dostępu do dokumentów to kolejna zaleta. Wystarczy wyszukać dokument po interesujących nas frazach. Elektroniczny obieg dokumentów pozwala również na kontrolę dostępu do dokumentów. Jedynie użytkownicy z nadanym dostępem mogą zobaczyć wyznaczone materiały.

Stosowanie pogłębiaczy w zależności od otworu

0
Pogłębiacze

Pogłębiacze są narzędziami stosowanymi do kształtowania czy powiększania otworów na pewnej długości otworu jak i powierzchni wokół niego. Produkowane są one z wysokiej jakości stali szybkotnącej HSS, która swojej twardości posiada 62 HRC a pracę może wykonywać w materiałach mających maksymalną twardość 35 HRC. Produkowane są również ze stali szybkotnącej kobaltowej HSSE z dodatkiem 5 % kobaltu, który powoduje wzrost twardości narzędzia aż do 64 HRC, dzięki czemu możemy wykonywać pracę w materiałach do twardości 57 HRC, zwiększa to możliwości wykonywania obróbki, posiadają większą tolerancję na wysokie temperatury oraz trudne warunki skrawania. Ostrza do pogłębiaczy wykonane są z wysokiej jakości węglików spiekanych.

Pogłębiacze stożkowe i walcowe czołowe

Pogłębiacze ( https://artykulytechniczne.pl/poglebiacze.html ) dzielone są ze względu na budowę na: pogłębiacze stożkowe, pogłębiacze walcowe czołowe z pilotem oraz składane. Stosuje się ich do pogłębień pod śruby aby po ich wkręceniu w otwór łeb nie wystawał po za detal oraz stosuje się ich do usuwania wszelkich zadziorów po wywierceniu otworu. Możemy podzielić je również na dwa rodzaje : z chwytem walcowym i z chwytem na stożku Morse’a. Pogłębiacze ze stali HSS, zależnie od kąta wierzchołkowego stosowane są trzy odmianach kątowych 60 stopni, 90 stopni i 120 stopni. Dostępne są pogłębiacze wieloostrzowe oraz trzy ostrzowe, każde posiada swoje oznaczenie, pogłębiacze trzy ostrzowe oznaczone są literą C – z chwytem walcowym jak i D – na stożku Morse’a z płetwą. Kąt 60 stopni określany jest niemiecką normą DIN 334, kąt 90 stopni, który jest najczęściej stosowany posiada norme DIN 335 i kąt 120 stopni posiada normę DIN 347.

Wybór odpowiedniego pogłębiacza do średnicy otworu

Pogłębiacze stożkowe zwane potocznie gratownikami i fazownikami stosowane są do pogłębiania pod łeb śruby kształtu stożka bądź ukształtowania otworu. Wyróżniamy dwa typy pogłębiaczy stożkowych patrząc na rodzaj ich chwytu: pogłębiacz mający chwyt walcowy NWSa przeznaczony do mniejszych średnic fi 25mm i z chwytem stożkowym Morse’a z płetwą NWSb o normie DIN 228 przeznaczony do pogłębiaczy o większych średnicach zaczynających się od fi 16 mm.

Pogłębiacze stożkowe 90 60 120 stopni stosowane są do kształtowania otworów pod danym katem. Można je otrzymać z chwytem walcowym jak i na stożku Morse’a , w swej budowie nie posiadają pilota i są one jednymi z bardziej popularnych pogłębiaczy.

Pogłębiacze stożkowe

Pogłębiacze walcowe z pilotem – czołowe stosowane są do pogłębiania detalu pod płaskie łby śrub we wcześniej wykonanych otworów. Ich producentem jest firma Fenes pochodząca z Siedlec. Możemy je otrzymać w dwóch wersjach chwytowych: z chwytowym NWCa normy DIN 373, które stosuje się do śrub od M3 do M12 oraz z chwytem stożkowym NWCb normy DIN 375 stosowany przy wykonywaniu pogłębień wyżej niż M10 aż do M22. Pogłębiacze te możemy spotkać również z  płytkami wieloostrzowymi i one mają pilot prowadzący oraz występują pod nazwą R922.W skład budowy pogłębiacza walcowo – czołowego wchodzi pilot, ostrza robocze jak i część chwytowa. Zadaniem pilota jest ustalenie pogłębienia w przygotowanym otworze, zawdzięczamy temu zminimalizowanie występujących drgrań podczas wykonywania pracy. One również występują w różnych wymiarach, co jest zależne od rodzaju zastosowania pogłębiacza mp. pogłębienie pod gwint, do dokładnych otworów przejściowych oraz do średnio dokładnych otworów przejściowych.

Pogłębiacze składane są narzędziami uniwersalnymi produkowanymi przez firmę Akko. Każde posiadają chwyt walcowy stosowany w sposób standardowy jak i jest możliwość pracy nimi za pomocą maszyn CNC, które sterowane są numerycznie. Są one wydajnymi, skutecznymi oraz solidnymi narzędziami. Pozwalają na wykonanie pogłębienia w różnych kątach od 90 stopni aż do 30 stopni. Mają one strefę martwą ”da” , która jest średnicą minimalną taką jaką ma mieć otwór wcześniej wykonany by ten pogłębiacz mógł wykonać pracę skrawaniem. Średnica D jest wielkością pogłębienia.

Takie oraz inne narzędzia znajdą Państwo w sklepie Artykuły Techniczne

Pogłębiacze do metalu - sklep

Folie ploterowe – czym są i jakie mają zastosowanie?

0
Folie ploterowe

Folie ploterowe to kolorowe folie samoprzylepne, które przydają się m.in. w reklamie. Na rynku znaleźć można wiele rodzajów takich folii, np. folię monomeryczną Avery 500 dostępną w aż 50 kolorach! Jakie właściwości mają folie ploterowe i do czego najczęściej się je stosuje? Tego dowiesz się z artykułu.

Charakterystyka folii ploterowych

Folia ploterowa to nic innego jak folia samoprzylepna przeznaczona do wycinania elementów na ploterze. To, co ją wyróżnia, to fakt barwienia na różne kolory już na etapie produkcji. Folia ta nie jest przeznaczona do zadruku, za to gama barw, w której można ją spotkać, jest naprawdę imponująca. Przykładowo folia Avery 500 dostępna jest w 50 wariantach kolorystycznych. Barwy są żywe, intensywne, mogą również występować w wariancie matowym lub błyszczącym. Co więcej, zabarwienie folii ploterowej jest pełne, to znaczy kolor jest taki sam od góry i od spodu. Do ich naklejania używa się przezroczystego kleju. Folie ploterowe nie wymagają też zabezpieczenia laminatem UV, co jest niezbędne w przypadku folii zadrukowywanych. I bez tego zabiegu utrzymują one na długo swoje intensywne barwy.

Folie ploterowe – rodzaje

Wśród folii ploterowych wyróżnić możemy folie monomerowe, polimerowe oraz wylewane. Folie monomerowe, do których należą wspomniane już Avery 500, potrafią wytrzymać w dobrym stanie ok. 4 lat. Stosowane są więc do raczej krótkookresowych eskpozycji, ale nie muszą to być wyłącznie ekspozycje wewnętrzne. Kolejna w skali trwałości, w tym wytrzymałości na uszkodzenia mechaniczne, jest folia polimerowa. Potrafi wytrzymać nawet 8 lat, można też naklejać ją na niekoniecznie równe powierzchnie (choć lepiej, by były to nierówności raczej delikatne). Najtrwalsza, wytrzymująca do 10 lat i odporna na rozciąganie jest folia wylewana. Ze względu na swoje właściwości to właśnie ona wykorzystywana jest na nierównych płaszczyznach.

Najważniejsze zastosowanie folii ploterowych

Folie polimerowe stosowane są często w reklamie wizualnej, nie jest to jednak jedyna branża, w której możemy je spotkać. Z folii wykonuje się również dekoracje wnętrz, znaki na tablicach informacyjnych czy oznaczenia maszyn przemysłowych i rolniczych. Folia wylewana bywa czasem używana nawet do zmiany koloru samochodu. Jest to bowiem rozwiązanie tańsze niż skorzystanie z tradycyjnego lakieru. Odpowiednio dobierając rodzaj folii ploterowej do swoich potrzeb, można więc przez długie lata cieszyć się zdumiewającym efektem okleiny w intensywnych, oryginalnych kolorach.

Znakowarki laserowe – szybkość i precyzja niewielkiego urządzenia

0
Znakowarki laserowe

Identyfikacja wizualna produktu to jeden z symboli rozpoznawczych, które pozwalają na odróżnienie go od konkurencyjnych artykułów. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, w jaki sposób tworzone są trwałe zewnętrzne nadruki. Tymczasem technologia ich wytwarzania wcale nie jest wysoce skomplikowana. Jak w przypadku ploterów laserowych CO2 wykorzystuje właśnie wiązkę laserową. Dzięki temu nadruk jest wypalany w teksturze i nie schodzi z niej podczas mycia, szorowania czy drapania.

Gdzie przydaje się znakowarka?

Właściwie w każdym większym i mniejszym zakładzie produkcyjnym, gdzie pojawia się konieczność oznakowania w trwały i jednolity sposób produktu. Może to być bezpośrednio on sam, np. długopis, notatnik, ubranie, jak i opakowanie zewnętrze, na które nakładany jest znak towarowy, logo lub inny typ oznaczenia. Ze znakowarek laserowych Fiber korzystają również w mniejszym zakresie drukarnie i firmy reklamowe zajmujące się produkcją gadżetów promocyjnych. Urządzeń można używać na dowolnym typie materiału, o ile posiada on jednolitą, stałą strukturę. Znaki wypada się bez przeszkód na tekturze i papierze, materiale tekstylnym, plastiku, styropianie, kamieniu, szkle itp.

Koszty użytkowania

Standardowa znakowarka laserowa od https://www.kartier.pl/oferta/znakowarki-laserowe-fiber to z pozoru duży wydatek. Jednak w praktyce błyskawicznie się zwraca, zwłaszcza podczas częstego użytkowania. Powodem są o wiele niższe koszty związane z jej użytkowaniem w porównaniu z urządzeniami znakującymi w formie nadruku. Dodatkowo znakowarki Fiber są znacznie wydajniejsze, pracują szybciej i dokładniej, wykonując nawet wyjątkowo skomplikowane wzory i projekty graficzne.

Jak ona działa

Zasada działania znakowarki laserowej nie odbiega od tej znanej z ploterów. Polega na skupieniu w wąski strumień wiązki światła lasera wytwarzanej w wyniku reakcji chemicznej. Wiązka skupia się w jednym miejscu, nagrzewając je i topiąc znajdującą się tam powierzchnię, co prowadzi do powstania trwałego zewnętrznego oznakowania. Produkt jest praktycznie od razu gotowy do użytku i nie trzeba czekać, aż wypalane miejsce wystygnie.

Wizytówki – ważny element relacji czy przestarzały gadżet?

0
Wizytówki - ważny element relacji czy przestarzały gadżet

Każda firma, która pragnie być odpowiednio zapamiętana, musi zadbać o to, by w odpowiedni sposób reprezentować się w najmniejszym szczególe. Jednym z takich szczegółów są wizytówki, które wręczamy klientom i kontrahentom. Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu swojej wizytówki i jak zaimponować swojemu środowisku biznesowemu?

Kształt wizytówki i jego oprawa graficzna

Kształt wizytówki to wydawałoby się sprawa przesądzona. Z reguły wizytówki, które otrzymujemy to prostokątne kartoniki, które z łatwością mieszczą się w kieszeni lub portfelu. Pamiętajmy jednak, że może zdarzyć się sytuacja, w której to na podstawie wizytówki ktoś może ocenić, czy jesteśmy oryginalni i kreatywni. Nawet tak mało istotna rzecz może przesądzić o nowym kontrakcie. Dlatego też warto zastanowić się nad odpowiednim zaprojektowaniem swojej wizytówki w taki sposób, by móc wyróżnić się z tłumu. Wyróżnienie się na tle dziesiątek innych wizytówek możemy uzyskać poprzez wykorzystanie innego, niekoniecznie oczywistego kształtu. Inną kwestią jest materiał, z jakiego wizytówka jest stworzona. Tu również warto zainwestować więcej pieniędzy i stworzyć trwały nośnik informacji o naszej firmie.

Jakie informacje warto umieścić na wizytówce?

Wizytówka powinna zawierać wszystkie najważniejsze dane o naszej firmie i o nas, jako właścicielach. Przekazując potencjalnemu kontrahentowi swoją wizytówkę musimy być pewni, że klient dzwoniąc na podany numer będzie wiedział z kim rozmawia i jaka jest pozycja tej osoby w firmie. Oprócz telefonu warto podać adres mailowy – nie każdy lubi bezpośredniego kontaktu. Dobrą praktyką jest również podanie motta lub misji naszej firmy na wizytówce. Taka treść, w połączeniu z wysoką jakością i odpowiednie dobraną szatą kolorystyczną może zdziałać cuda w biznesie, nawet obecnym, opartym na nowoczesnych technologiach.

Wizytówka to tradycyjny, choć wciąż istotny element biznesowych relacji. Dzięki wizytówce możemy zostawić swój ślad, zaimponować komuś i znaleźć nowych klientów. Jeśli zależy nam na wysokiej jakości, warto skorzystać z drukowania Multipress.

Rusztowania marki Plettac – kompendium wiedzy

0
Rusztowania marki Plettac

Słyszałeś kiedyś o rusztowaniach marki Plettac? Są to wysokiej jakości profile poprzeczne, których najważniejszą rolą jest usprawnienie i zabezpieczenie procesu zawieszania pomostów rusztowania. Ten konkretny system rusztowań ramowych gwarantuje bezpieczeństwo i komfort użytkowania, a w konsekwencji efektywne i wydajne wykonywanie prac na wysokościach. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się wszystkiego o tym rozwiązaniu.

 Rusztowania marki Plettac – podstawowe informacje

Rusztowania Plettac to górny profil poprzeczny z trzpieniami gwiazdkowymi. Rozwiązanie to pozwala bezpiecznie i łatwo zawiesić pomosty rusztowania oraz zablokować poręcz zabezpieczającą i inne elementy konstrukcyjne dzięki samo-zakleszczającym się trzpieniom mocującym. Rusztowania mogą zostać dowolnie zaprojektowane, tak aby spełniały wszystkie wymagania i oczekiwania. Rozwiązanie to jest wytrzymałe i przede wszystkim bezpieczne. Za bezpieczeństwo odpowiadają przede wszystkim wygodne pomosty komunikacyjne, antypoślizgowe drabinki pokryte wodoodporną warstwą żywicy fenelowej, boczne poręcze oraz poprzeczny krawężnik. Rusztowania te niezmiennie od lat cieszą się ogromną popularnością, ponieważ spełniają one oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Innowacyjna konstrukcja praktycznie nie wymaga wykorzystywania narzędzi w trakcie montażu. Te konkretne rusztowania nie są jednak dostępne w ofercie każdego przedsiębiorcy z uwagi na fakt, iż są to rozwiązania specjalistyczne. Można je natomiast znaleźć w ofercie marki Pro-Men. Na stronie internetowej https://promen.com.pl/rusztowania/rusztowania-plettac znajdują się wszelkie istotne informacje oraz szczegóły oferty.

Zalety rusztowań marki Plettac

Do najważniejszych korzyści, jakie niesie za sobą wybór rusztowań Plettac, należą:

  • niski koszt,
  • uniwersalność zastosowania w przypadku różnego rodzaju prac elewacyjnych,
  • sprawny, łatwy i bezpieczny montaż,
  • samo-zakleszczające się trzpienie,
  • wysoki poziom stabilności,
  • dodatkowe zabezpieczenia,
  • długi okres eksploatacji.

Remont i budowa w Lublinie – skąd czerpać dobrej jakości piasek i kruszywa?

0
Remont i budowa w Lublinie - skąd czerpać dobrej jakości piasek i kruszywa

Powszechnie wykorzystywane w różnorodnych pracach budowlanych, remontowych czy gruntowych są dobrej jakości kruszywa i piasek. Lublin jest dynamicznie rozwijającym się miastem, z licznymi inwestycjami zarówno budowlanymi, jak i drogowymi. Bez względu na to, czy wykonywane są w samym mieście, czy jego okolicy, do ich wykonania konieczne są między innymi właśnie kruszywa i piasek. Lublin nie posiada na swoim terenie kopalni, wydobycia, jednak już w bliskiej okolicy można znaleźć profesjonalne firmy zajmujące się dostarczaniem tych materiałów.

Źródła kruszyw i piasku w Lublinie

Niemal każda planowana czy realizowana inwestycja budowlana będzie wymagała dostarczenia kruszyw lub piasku. Lublin może zaoferować kilka firm, które w ramach swoich usług świadczą również dostawę piasku. Jednak dobrym wyborem jest przedsiębiorstwo, które trudni się nie tylko sprzedażą kruszyw, ale również ich wydobyciem. Przykładem jest Patyra: https://patyra.pl/oferta/kopalnia-piasku-i-sprzedaz-kruszyw/, kopalnia piasku mająca również szeroką ofertę innych usług. Można zamówić w niej dobrej jakości piasek do murowania oraz miksokreta, a także piasek nasypowy czy dolomitowe kruszywa nasypowe. Firma dysponuje własnym transportem, a dzięki bezpośredniej produkcji piasek Lublin osiąga najlepsze, konkurencyjne ceny.

Wysoka jakość i dobra cena

Choć piasek jest materiałem pomocniczym w wielu pracach budowlanych, konieczna jest jego odpowiednia jakość i czystość, a także wybrana frakcja, wielkość ziaren. Przy materiale złej jakości trwałość wykonanych prac spada. Pożądane parametry mogą zostać ustalone przy zamówieniu towaru, podobnie jak ilość oraz termin lub terminy dostawy. W zależności od rodzaju piasku również jego cena rynkowa wraz z dowozem może być zróżnicowana. Piasek w Lublinie, najdrobniejsze kruszywo budowlane wykorzystywane jest obecnie masowo, popyt jest wysoki. Dlatego warto rozważyć jego zakup w pewnym źródle z atrakcyjnymi cenami i potwierdzoną najwyższą jakością dostarczanych produktów.

ZOBACZ TEŻ