Na co zwrócić uwagę przy zakupie namiotu branżowego?

0
98

Imprezy branżowe na świeżym powietrzu cieszą się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza w przypadku dużej liczby uczestników, których czasami trudno byłoby zmieścić pod zadaszeniem. Wielu wystawców decyduje się na zakup własnych namiotów, które mogą również przydać się podczas targów lub innych wydarzeń w halach. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z namiotami eventowymi, to koniecznie powinieneś sprawdzić, na co warto zwrócić uwagę, wybierając sprzęt.

Rozmiar ma znaczenie

W pierwszej kolejności należy sprawdzić wymiary stanowiska, prawdopodobną liczbę osób, które mają w nim przebywać oraz dostępne rozmiary konstrukcji. Czasami warto wybrać nieco większy namiot pozwalający na swobodne przemieszczanie się pracowników w obrębie stanowiska. Zbyt mała konstrukcja może uniemożliwić sprawne przeprowadzenie akcji promocyjnej.

Warto również zwrócić uwagę na kształt namiotu. Konstrukcja stelażowa przypomina przeważnie sześcian lub prostopadłościan i pozwala w pełni wykorzystać przestrzeń wewnątrz namiotu. Namioty typu gwiazda na pewno przyciągną uwagę innych osób, mogą jednak okazać się nie do końca praktyczne ze względu na niski strop przy krawędziach. Ciekawym rozwiązaniem mogą być również namioty półokrągłe. Warto również zastanowić się, czy lepiej postawić na namiot z trzema ścianami, czy może lepiej postawić jedynie na zadaszenie bez ścian.

Jakość na pierwszym miejscu

Dla bezpieczeństwa osób przebywających w namiocie należy zawsze wybierać wysokiej jakości konstrukcje od sprawdzonych firm. Warto zwrócić uwagę na materiały użyte do produkcji stelażu, ponieważ to od nich w dużej mierze zależy stabilność konstrukcji. Namioty gastronomiczne producent Inventini wykonuje z trwałej tkaniny poliestrowej, która wyróżnia się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników zewnętrznych np. promieni słonecznych, deszczu i niskich temperatur. Wysokiej jakości sprzęt może posłużyć przez wiele sezonów.

Adaptacja do warunków atmosferycznych

Na rynku można zauważyć wiele modeli namiotów z możliwością szybkiego i łatwego demontażu ścian. Zdecydowanie warto rozważyć zakup takiego sprzętu, ponieważ w przypadku upału można odpiąć ściany i wpuścić nieco świeżego powietrza, natomiast w deszczowe dni istnieje możliwość zabezpieczenia stanowiska przed zamoczeniem. Namiot z możliwością demontażu ścian może również przydać się podczas wystaw odbywających się na terenie hal targowych.

Reklama dźwignią handlu

Współczesny marketing polega w dużej mierze na wykorzystaniu każdej możliwej okazji do promocji własnych usług. Wielu producentów namiotów oferuje usługę nadruków reklamowych wykonywanych z wykorzystaniem nowoczesnej techniki druku cyfrowego. Na elementach namiotu można umieścić swoje logo, nazwę firmy oraz inne materiały promocyjne. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej techniki druku cyfrowego, kolorowy nadruk nie straci swoich oryginalnych kolorów. Wszystkie największe firmy podczas eventów branżowych stawiają na wysokiej jakości namioty reklamowe!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here