sobota, maj 18, 2024

Przyszłość systemów ERP

0
program erp

Hasła dotyczące cyfrowej transformacji stają się coraz bardziej popularne. Ważną rolę odgrywa w nich postęp technologiczny, który dostarcza coraz bardziej zaawansowane narzędzia. Doskonałym przykładem mogą tu być systemy ERP, które dzięki rozwojowi technologii informatycznych stały się głównym narzędziem wspomagającym proces dostosowywania się organizacji do nowych modeli biznesowych.

Co wpływa na sukces przedsiębiorstwa?

0
Co wpływa na sukces przedsiębiorstwa?

Na sukces przedsiębiorstwa wpływa wiele czynników. Jeżeli prowadzisz firmę, powinieneś być świadomy, jak dużo zależy od Ciebie i Twojego zespołu!

Fundusze norweskie 2019 – jak uzyskać finansowanie?

0
Fundusze norweskie 2019 – jak uzyskać finansowanie?

Negocjacje w sprawie uruchomienia kolejnej, trzeciej już edycji funduszy norweskich zakończyły się w 2017 roku, ale dopiero dwa lata później rozpoczyna się nabór wniosków o finansowanie. Z początkiem 2019 roku ruszyły pierwsze konkursy, w ramach których łącznie ma być do rozdania aż 809,3 mln euro. Poniżej wyjaśniamy, czego tym razem mają dotyczyć projekty norweskie, jakie są procedury ubiegania się o dotacje oraz kto ma szanse z nich skorzystać.

Digital signage: podstawowe informacje

0
Digital signage: podstawowe informacje

Digital signage to zestaw narzędzi, który pozwala na prezentację multimedialnej treści w wielu różnych miejscach i na wielu nośnikach. Informacje mogą dzięki temu zostać dostarczone do szerokiego grona odbiorców, w sposób zautomatyzowany i zaplanowany. Jest wyjątkowo skuteczną formą reklamy, angażującą odbiorcę i ułatwiającą mu zapamiętanie informacji.

Jakie są dokładne statystyki?

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad inwestycją w złożone systemy multimedialne, jest to na pewno najważniejsza kwestia. Nic dziwnego – w końcu żaden przedsiębiorca nie chciałby inwestować w coś, co nie przyniesie mu potem odpowiedniego zysku. O konkretne wyniki zapytaliśmy specjalistów z firmy MEON.

– Zgodnie z przeprowadzonymi przez nas analizami, okazuje się, iż współczesne społeczeństwo cztery razy częściej ogląda treści zaprezentowane w formie multimedialnej, niż statycznej. Wynika to z tego, że przekaz jest znacznie bardziej atrakcyjny, angażuje wszystkie zmysły, a nie tylko wzrok, jak byłoby to na przykład przy samej grafice lub tekście. Co więcej, istnieje większa szansa, iż klienci obejrzą materiał filmowy do końca, niż, że przeczytają tekst do ostatniego zdania – wyjaśnia Łukasz Domaradzki, właściciel firmy MEON.

Jednak nie tylko sam odbiór prezentacji jest większy. Również możliwość jej zapamiętania wzrasta. Jak wynika z badań, ponad 80% odbiorców zapamiętuje reklamy łączące w sobie różnorodne, przyciągające uwagę elementy.

To z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży produktu, reklamowanego z pomocą digital signage. Analizy wykazały, że w obiekcie handlowym, w którym wykorzystywana była reklama multimedialna, średnia kwota zakupu była większa o 29% w porównaniu do braku stosowania przekazu cyfrowego.

Reklama – i co jeszcze?

To, że zoptymalizowany pod kątem odbiorcy, zautomatyzowany przekaz treści służy do reklamowania produktów, łatwo sobie wyobrazić. Każdy z nas widział przecież „telewizory” w centrach handlowych, które prezentują najnowsze lub najpopularniejsze produkty, promocje lub wydarzenia, takie jak np. „Noc Zakupów”. Jednak gdzie jeszcze wykorzystywany jest digital signage?

W hotelach i nieruchomościach komercyjnych treści multimedialne mogą pełnić rolę informacyjną, prezentując np. pobliskie atrakcje, menu restauracji, czy listę najemców. Dla właścicieli takich lokali szczególnie istotna może być możliwość odpłatnej prezentacji ofert partnerów biznesowych.

Kolejnym miejscem, w którym digital signage doskonale się sprawdza, są dworce i lotniska. Na ekranach mogą pojawiać się tam rozkłady jazdy i lotów, ale także propozycje partnerów, podobnie jak we wcześniejszym przykładzie.

Przychodnie to również miejsca, w których można znaleźć multimedialne reklamy. Pacjenci często spędzają tam wiele czasu, dlatego na ekranach pojawiają się zarówno treści rozrywkowe, jak i  informacyjne, albo oferty prywatnych gabinetów i zabiegów.

Również miejsca pracy oraz uczelnie wykorzystują digital signage. Mogą przedstawiać tam firmowy newsletter, który zostanie lepiej przyjęty i zapamiętany niż jego tradycyjna, papierowa forma. Na uczelniach jest to także doskonały sposób transmisji uniwersyteckich wydarzeń.

Co jest potrzebne?

Multimedialna informacja to zintegrowany system, do obsługi którego potrzebna jest technologia, dedykowana do prezentowania atrakcyjnych, angażujących i nowoczesnych treści. Potrzebny jest zatem materiał, który zostanie wyświetlony, ale także system operacyjny, który pozwoli zarządzać treścią. A na jakich nośnikach może być ona wyświetlona?

Wybór jest szeroki. Do oglądania i słuchania informacji zachęcają nowoczesne ekrany LCD, które są łatwe w instalacji i mogą być stosowane w różnorodnych miejscach, nawet w komunikacji miejskiej. Oprócz tradycyjnych monitorów ekrany te mogą przybierać też inną formę, w tym ekranów wielkoformatowych.

Jednym z ciekawych rozwiązań jest transparentny ekran LCD, na którym mogą być wyświetlane informacje, a jednocześnie widać za nim to, co znajduje się w głębi danego pomieszczenia. Idealnie sprawdzają się w nowoczesnych showroomach, ale również w witrynach sklepowych czy salonach sprzedaży.

Oprócz ekranów, ciekawym rozwiązaniem są zachęcające do interakcji kioski interaktywne oraz stoły dotykowe, szczególnie popularne w centrach handlowych. Dzięki nim klienci mogą nie tylko zapoznać się z lokalizacją poszczególnych najemców, ale również z ich ofertą i promocjami.

Więcej możliwych rozwiązań można znaleźć w ofercie Grupy MEON.

Laptopy Lenovo – narzędzia pracy i rozrywki. Gdzie szukać atrakcyjnych ofert

0
Laptopy Lenovo - narzędzia pracy i rozrywki. Gdzie szukać atrakcyjnych ofert

Laptopy skutecznie wypierają komputery stacjonarne, a ich rosnący z roku na roku udział w rynku wskazuje na to, że w dziedzinie podboju nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Taki rozwój sytuacji nie powinien dziwić, wydajność przenośnych urządzeń od dawna nie ustępuje rozwiązaniom desktopowym, a zalety płynące z mobilności stanowią wartość trudna do przecenienia.

Rynek komputerów przenośnych

Wzrost zainteresowania użytkowników nie uszedł uwadze producentów. Obecnie każda uznana marka posiada w swojej ofercie laptopy, w sklepach nie brakuje też propozycji od mniej znanych, często egzotycznych dostawców. Te ostatnie często kuszą atrakcyjną ceną, warto jednak pamiętać, że zazwyczaj w parze z niską kwotą do zapłaty kroczy równie niska jakość. Niestety nierzadko oznacza to podwójne kłopoty niesione przez brak sieci serwisowej, części zamiennych i odpowiednio przeszkolonych serwisantów. Pozorna oszczędność podczas zakupu może skutkować długimi tygodniami bez dostępu do sprzętu, a to sytuacja nie tylko frustrująca, ale też generująca dodatkowe koszty.

Na szczęście ten czarny scenariusz nie dotyczy wszystkich. Jeśli tylko będziemy pamiętać o kilku podstawowych zasadach, a decyzja zakupowa nie będzie podyktowana emocjami, lecz zdrowym rozsądkiem, to możemy sobie zapewnić długie lata bezproblemowej eksploatacji, zachowując przy tym korzystny stosunek ceny do jakości. Przykładem producenta, który pozycję rynkową zdobył dzięki wysokiej jakości produktów i umiejętności dostosowania oferty do potrzeb klientów jest Lenovo. To chińskie przedsiębiorstwo  istnieje od roku 1984, a w roku 2005 zelektryzowało branżę informatyczną, kupując dział komputerów osobistych od koncernu IBM, będącego przez lata niekwestionowaną ikoną oraz wyznacznikiem jakości i standardów w dziedzinie personal computing.

Wysoka jakość niezależnie od potrzeb

Laptopy Lenovo to kilka linii produktowych, zaprojektowanych tak, aby zaspokoić potrzeby każdego użytkownika, niezależnie od jego oczekiwań i preferencji. Seria ThinkPad dzięki zastosowaniu wysokiej klasy procesorów i kart graficznych, pojemnych baterii oraz całemu szeregowi udogodnień, takich jak ekrany dotykowe, czy też możliwość stosowania piór cyfrowych doskonale sprawdzi się w roli narzędzi biznesowych. Olbrzymia wydajność zamknięta w ergonomicznej i wytrzymałej obudowie umożliwia efektywną pracę w niemal każdych warunkach. Zapalonym graczom oddano do dyspozycji linię Legion, wyposażoną w ekrany o przekątnej sięgającej 17,3 cala. Wyświetlacze o cienkich ramkach i szerokich kątach widzenia zapewniają niezrównany poziom rozgrywki, a precyzję sterowania ułatwiają pełnowymiarowe klawiatury z podświetleniem RGB.

Zwolennicy maksymalnej mobilności powinni zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania 2w1 łączące w jednym urządzeniu cechy tabletu i laptopa. Smukła i elegancka obudowa charakterystyczna dla serii Yoga umożliwia korzystanie z komputera w jednym z czterech trybów, tak aby zapewnić maksymalną efektywność w czasie pracy i najwyższy komfort podczas zabawy. 

Wszystkie urządzenia, niezależnie od wybranego typu, łączy staranne wykonanie oraz przemyślany dobór komponentów, zoptymalizowany dla zapewnienia najwyższej wydajności i długich okresów bezawaryjnego funkcjonowania. Wszechstronność asortymentu i elastyczność rozwiązań pozwala każdemu użytkownikowi na skorzystanie z atrakcyjnej oferty tego renomowanego producenta. Sprawdź szczegółowe propozycje na cebit-it.pl.

Jak wybrać nazwę dla domeny?

0
Jak wybrać nazwę dla domeny?

Dobre adresy stron internetowych to te, które zostają zapamiętane przez klientów, a jednocześnie wiążą się ze specyfiką branży. Nazwę dla domeny należy dobierać rozważnie i kierować się tym, aby klienci mogli znaleźć dany adres.

Jaki dom mediowy w Warszawie wybrać?

0
Jaki dom mediowy w Warszawie wybrać?

Komunikaty reklamowe otaczają nas z każdej strony. W związku z tym bardzo ciężko jest trafić z komunikatem do odpowiedniej grupy docelowej. Aby osiągnąć ten cel należy bardzo dokładnie zaplanować kampanię, wybrać miejsca, gdzie reklama ma się pokazywać, czas wyświetlania i oczywiście zaprojektować sam komunikat.

Zamiana dysku w laptopie

0
Zamiana dysku w laptopie

Dołożenie dysku SSD może poprawić jakość naszej pracy i rozrywki. Chociaż samodzielna rozbudowa laptopa to nie zawsze dobry pomysł, w tym przypadku możemy bez obaw przeprowadzić taką wymianę samodzielnie. Podpowiemy, jak to zrobić, na przykładzie laptopów Lenovo z serii ThinkPad.

Powierzchnia magazynowa w Krakowie

0
rynek w krakowie

Kraków to drugie pod względem wielkości miasto w Polsce. Zamieszkiwane jest przez prawie osiemset tysięcy osób, co daje inwestorom i przedsiębiorcom możliwość zarobienia sporych pieniędzy. Kraków cały czas się rozwija, dlatego nie ma się, co dziwić, że powstaje również bardzo dużo powierzchni magazynowych będący odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Taka powierzchnia magazynowa w Krakowie może być dostępna w różnych miejscach, dlatego bez względu na to jak lokalizacja nas będzie interesowała to coś odpowiedniego znajdziemy.

Powierzchnia magazynu

Wynajmować można małe powierzchnie zaczynające się od kilkudziesięciu metrów jak i można wynajmować magazyny ogromne do tysięcy metrów kwadratowych. Oferta została przygotowana w taki sposób żeby spełniała oczekiwania wszystkich klientów. Od tych małych często indywidualnych po bardzo dużych, którzy chcą mieć bardzo dużo miejsca do magazynowania swoich towarów.

Lokalizacja magazynu

Istotne jest to gdzie taki magazyn ma się znajdować. Im bliżej strategicznych miejsc w mieście tym mniejsze są szanse zna znalezienie czegoś wolnego. Każdy chce być blisko centrum, dlatego takie oferty rozchodzą się bardzo szybko. Nawet, jeśli blisko centrum powstaje dzisiaj jakaś inwestycja to najczęściej wszystkie dostępne powierzchnie są już zarezerwowane, dlatego trzeba się spieszyć, jeśli widzimy, że nowy budynek właśnie powstał albo ma zamiar powstawać.

To gdzie jest zlokalizowana powierzchnia magazynowa wpływa na cenę. Wszystko trzeba analizować przed podpisaniem umowy tak żeby z wynajęcia powierzchni magazynowej czy z jej kupna mieć jak największe korzyści. Im mniejsza powierzchnia magazynowa w Krakowie jest nam potrzebna tym drożej nam wyjdzie czy to wynajem czy zakup. Duża powierzchnia jest o wiele tańsza w przeliczeniu na metry kwadratowe, jakie są dostępne. W ten sposób można indywidualnie dopasować sobie wielkość magazynu do przechowywania towarów czy prowadzenia usług.

Szukanie powierzchni magazynowych w Krakowie

Szukać można na kilka sposobów. Jeśli mamy czas to szukamy na własną rękę i wtedy korzystamy z ogłoszeń znajdujących się w okolicach gdzie taka powierzchnia się znajduje. Może to być bilbord, ale może to być ogłoszenie na słupie. Częściej sięgamy po szukanie ogłoszeń przez Internet. Wtedy docieramy do ogłoszeń bardzo dobrze opisanych i często mamy załączone zdjęcia. W krótkim czasie można na mapie zobaczyć lokalizację takich przestrzeni magazynowych i w ten sposób dowiadujemy się czy to jest miejsce dla nas czy nie.

Można również ułatwić sobie to zadanie i zgłosić się do firmy, która będzie w stanie nam szybko i profesjonalnie pomóc. Firma pośrednicząca słucha, jakie mamy wymagania odnośnie miejsca, wielkości i ceny i przeszukują oferty dostępne w mieście. W ten sposób można oszczędzić dużo czasu i dotrzeć do lepiej dopasowanych ofert spełniających wszystkie nasze kryteria oraz wymagania.  Oferty z takiej firmy są sprawdzone, ale i istnieje możliwość negocjowania cen w naszym imieniu, co oznacza dla nas spory zysk.
Ciekawe powierzchnie magazynowe w Krakowie – http://www.bik.com.pl/1,Obiekty-magazynowe/t6,Centrum-Logistyczne-Krakow-III

Podstawy organizacji imprez plenerowych

0
Podstawy organizacji imprez plenerowych

Organizacja imprez plenerowych stawia przed organizatorami i uczestnikami kilka specyficznych problemów. Jednym z ważniejszych, niezależnie od tego, czy mówimy o targach branżowych, czy też imprezie kulturalnej, jest sposób zagospodarowania i aranżacji przestrzeni.

Ważne podstawy

Imprezy plenerowe, niezależnie od charakteru,  cieszą się ogromną popularnością. Firmowe spotkanie integracyjne, miejski koncert czy impreza wystawiennicza – zorganizowane na świeżym powietrzu zyskują wyższy poziom atrakcyjności. Zależnie od zamierzeń ich charakter może być oficjalny, ale też dzięki bliskości natury łatwo stworzyć nieco mniej formalną atmosferę, sprzyjającą rozluźnieniu i odprężeniu. Duża elastyczność otwiera przed organizatorami ogromne możliwości, ale z drugiej strony wymaga starannego przemyślenia i zdefiniowania oczekiwanych rezultatów.

Kluczową rolę odgrywa wybór miejsca. W przypadku imprez o charakterze zamkniętym, takich jak spotkania pracowników, czy prezentacje dla kontrahentów często wybierane są atrakcyjne turystycznie lokalizacje poza miastami, jednak organizując event komercyjny, trzeba starannie przemyśleć zagadnienia logistyczne. Sukces festynów i koncertów, których głównym źródłem finansowania są sprzedane bilety, wymaga dobrego skomunikowania zarówno środkami transportu publicznego, jak i zapewnienia odpowiedniej bazy parkingowej. W tym przypadku istotne jest także staranne wybranie daty wydarzenia, tak aby nie kolidowała ona z konkurencyjnymi projektami.

O czym pamiętać?

Niezależnie od daty i miejsca, w każdym przypadku należy zapewnić odpowiednie zaplecze – zarówno od strony technicznej, jak i formalnej. W przypadku planowanego udziału dużej ilości uczestników konieczne będzie uzyskanie pozwolenia na organizację imprezy masowej. Formalności jest sporo, o wydarzeniu powinna zostać powiadomiona policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, a nawet inspektorat sanitarny. Od tej zasady jest kilka wyjątków obejmujących między innymi imprezy sportowe dla dzieci, czy też wydarzenia organizowane przez placówki kulturalne, jednak w celu uniknięcia problemów warto zasięgnąć informacji u źródła, a jest nim zazwyczaj burmistrz, wójt lub prezydent miasta.

namioty reklamowe

Infrastruktura techniczna powinna z bezpiecznym zapasem pokrywać zapotrzebowanie. Na szczęście nie jest problemem wypożyczenie mobilnych generatorów zdolnych do wspomożenia lub wręcz zastąpienia tradycyjnej sieci elektrycznej. Zdecydowanie warto skorzystać z pomocy profesjonalnych firm zajmujących się budową sceny, gwarantują one nie tylko sprawną realizację montażu, ale przede wszystkim bezpieczeństwo konstrukcji. W przypadku targów niezbędne będą namioty reklamowe. To doskonały, wygodny i szybki sposób na organizację stoisk. Są nie tylko trwałe, ale też estetyczne, a ich powierzchnia może z powodzeniem służyć jako nośnik informacyjny. Gama produktowa jest ogromna, warto się z nią zapoznać, korzystając z oferty firmy Inventini, producenta namiotów reklamowych i handlowych.

Szczegółów, o których trzeba pamiętać organizując imprezę plenerową jest dużo, jednak wysiłek włożony w przygotowania, z pewnością zaowocuje sukcesem organizatorów i satysfakcją uczestników.

ZOBACZ TEŻ