Nowoczesne i efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu

Rynek stawia coraz większe wymagania, za którymi trzeba jednak nadążyć, by się na nim utrzymać. Efektywna i rzetelna obsługa klienta to podstawa. Coraz większe znaczenie ma zdalna obsługa klientów: najczęściej jest to obsługa przez telefon i za pomocą czatu. Poprawa wydajności komunikacji w ten sposób przekłada się nie tylko na utrzymanie dobrych wyników firmy, ale także na ich zwiększenie. Jak sprawnie i łatwo podnieść wydajność komunikacji? Jest na to kilka sposobów w postaci programów dedykowanych biznesowi. Poznaj ciekawe rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu, jakie przygotował Systell.

CRM

Większość systemów CRM ma podstawowe funkcje, które służą do zarządzania relacji z klientami. Skuteczniejszym rozwiązaniem jest jednak system CRM, który pozwoli na rozszerzenie tego zarządzania na wiele kanałów. Jednym z udogodnień nowoczesnego systemu CRM jest możliwość kontaktu z klientem bezpośrednio z poziomu systemu: przez Facebook, e-mail, chat, a nawet sms!

Contact Center

Drugie istotne ułatwienie to zautomatyzowane Contact Center, które łączy funkcjonalność kilku rozwiązań. Z poziomu jednego programu masz możliwość efektywnego zarządzania i komunikacji z klientami. System umożliwia między innymi pobieranie danych z innych systemów, dzięki czemu wszystkie potrzebne dane masz pod ręką w każdej chwili. Contact Center daje również możliwość automatycznego wysyłania powiadomień do klientów. Zarządzanie procesem obsługi również jest możliwe z poziomu jednej aplikacji!

Wirtualna centrala telefoniczna

Wirtualna centrala telefoniczna to rozwiązanie, które pozwala na pełną, efektywną obsługę klientów z poziomu jednego programu. Wirtualna centrala telefoniczna to oprogramowanie, dzięki któremu do pracy wystarczy tylko komputer lub tablet z dostępem do sieci. Dane są przechowywane w chmurze, dzięki czemu praca jest możliwa z różnych urządzeń. Wirtualna centrala telefoniczna to nowoczesna platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, ale także poczty głosowej, faksu, sms, chatu i e-maila. Spełnia również funkcję programu do tele – i wideokonferencji. Dostęp do wielu urządzeń i funkcji masz z poziomu jednej platformy, w dodatku przyjaznej w obsłudze!

System do telemarketingu

Telemarketing to wymagająca gałąź handlu. Specjalny system do telemarketingu to odpowiedź na zmieniające się i rosnące wymagania rynku i klientów. Automatyzacja działań, dostęp do najważniejszych danych i funkcji z poziomu jednej platformy, proste mierzenie efektywności działań – to tylko kilka z wielu funkcji, jakie zapewnia dedykowany system do telemarketingu. Daje również możliwość rejestrowania rozmów w celach szkoleniowych dla pozostałych pracowników. System znacznie ułatwia również planowanie i prowadzenie kampanii telemarketingowych – łatwo możesz skopiować ustawienia poprzednich kampanii, dzięki czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu na konfigurowaniu jej!

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here