środa, listopad 26, 2025

Czy każdy może wykonywać zawód księgowego?

0
zawód księgowego

Zawód księgowego jest niezwykle popularny. Wszystko dlatego, że generuje szerokie możliwości rozwoju, wykazuje praktycznie brak ryzyka braku zatrudnienia i wiąże się z szansą na osiąganie wysokich zarobków. I chociaż dla niektórych ta profesja jest po prostu nudna, to jednak nie ma wątpliwości, że przez większość uznawana za prestiżową, cieszącą się zaufaniem publicznym. Czy każdy nadaje się do wykonywania takiej funkcji? Jakie kwalifikacje zawodowe trzeba zdobyć i jakimi kompetencjami się wykazywać, by zawód księgowego mógł być realizowany przy zachowaniu optymalnego profesjonalizmu? Szczegóły przedstawiamy poniżej.

Kwalifikacje zawodowe

Przede wszystkim należy zaznaczyć, że zgodnie z prawem księgowy musi jedynie założyć działalność gospodarczą, jeśli chce prowadzić swój biznes albo może zatrudnić się w prosperującym biurze rachunkowym bądź na etat w dziale księgowym. Warte uwagi jest jednak to, że nikt nie wymaga posiadania konkretnego wykształcenia, uprawnień czy ukończenia zawodowych szkoleń. Kurs na księgową zwieńczony egzaminem i zdobyciem obowiązkowych uprawnień jest konieczny wtedy, gdy księgowy ubiega się o stanowisko głównego księgowego.

Chociaż nie ma obowiązku posiadania kierunkowego wykształcenia, warto przejść chociażby kurs podstawy księgowości, bez niego trudno wykonywać ten zawód. Potrzebna jest przecież specjalistyczna wiedza.

Nie wymaga się, ale są mile widziane także szkolenia księgowe na etapie zaawansowanym wedle różnorodnych specjalizacji rynkowych. Pamiętajmy, że przecież obowiązujące w Polsce prawo zmienia się niezwykle często, a firmy mają obowiązek rozliczeń, chociażby z Urzędem Skarbowym. Księgowy musi posiadać aktualną wiedzę w tym zakresie.

Kompetencje przyszłego księgowego

Okazuje się jednak, że do zawodu księgowego potrzebna jest nie tylko zdobyta wiedza. Liczą się także kompetencje osobowościowe osoby, która chce taką profesję wykonywać. Przede wszystkim księgowy musi być odpowiedzialny, dokładny, precyzyjny, umieć pracować pod presją czasu oraz stresu. To umysł analityczny, techniczny, nierzadko introwertyk, który potrafi i lubi pracować samodzielnie. Księgowy musi być świetnie zorganizowany, ale też komunikatywny. Dopiero takie cechy sprawiają, że realizowane zadania zawodowe będą skuteczne. Pamiętajmy również, że księgowy musi wykazywać chęć ciągłego dokształcania się, bo zdobywanie wiedzy jest tutaj konieczne.

Strategia w ujęciu lejka sprzedażowego

0
lejek sprzedazowy

Budowanie lejka sprzedażowego jest to proces, który zaczyna się od poznania marki jak i zarówno produktu do sprzedaży. W każdym etapie lejka zawęża się grupę odbiorców, a na finalnym szczycie docierają docelowi klienci, którzy są gotowi do sfinalizowania transakcji.  Proces ten jest identyczny z modelem AIDA – Attention, Interest, Desire, Action.

Lejek marketingowyLejek marketingowy jest to proces, który zaczyna się od szerszego grona odbiorców, aby dotrzeć do jak najwięcej potencjalnych klientów. Wówczas wtedy stopniowo zawęża się leady do zainteresowanych oraz zaangażowanych konsumentów. Przez cały czas trzeba budować zaufanie, angażowanie i przygotowywanie klientów do sprzedaży. Jest to tak zwana drabina, która z każdym następnym krokiem będzie docierało się bliżej szczytu. Lejek wykorzystuje się w sprzedaży B2B oraz B2C. Aby lejek funkcjonował sprawnie należy go dobrze zaplanować i postarać się, aby był zautomatyzowany. Pierwszy szczebel lejka nazwany jest szczeblem świadomości, gdyż na tym poziomie społeczeństwo dowiaduje się o produkcie po raz pierwszy. Chcąc aby  ludzie przeszli na szczyt odwróconej piramidy zależy to od umiejętności marketingowych jak i również sprzedaży. Największą uwagę trzeba zwrócić na klientach, którzy znajdują się na środkowym i dolnym poziomie, gdyż to oni są w kręgu zainteresowania produktem. Każdy plan lub strategia marketingowa wymaga czasu, aby dostrzec efekty tej pracy.

Koncepcja lejka sprzedażowego B2C (business to consumer)

W celu zrozumienia czym jest lejek marketingowy i jak wprowadzić go w biznes, należy wyobrazić sobie magnes. Skierowany magnes podsycił zainteresowanie klientów do produktu. Czynnikami jakie przyciągnęły uwagę konsumentów są między innymi media społecznościowe lub płatne reklamy. Sposobem w jaki interesant dociera do witryny przedsiębiorstwa ma znaczenie dla sukcesu lejka.

Świadomość:

Jest to pierwszy raz, gdy przyciąga się uwagę konsumenta poprzez chwytliwe reklamy, banery. Potencjalny klient staję się świadomy nowej firmy, jak i również tego co oferuję. Najważniejsze w lejku jest to, gdy klienci przybywają za pomocą różnych środków. Przykuć uwagę można poprzez wydarzenia, reklamy, media społecznościowe i inne media, za pomocą którym ludzie zostaną uświadomieni o nowym produkcie na rynku. Aby rozpocząć zbieranie świadomości klientów można skorzystać z biuletynów e-mailowych, pobieranie e-booków, wówczas potencjalni konsumenci wchodzą do lejka sprzedaży za pośrednictwem oferty. Niezależnie w jaki sposób odbiorca wejdzie na ścieżkę, celem będzie przeprowadzenie jego przez wszystkie etapy, które prowadzą od klienta do nabywcy. W momencie, gdy dostrzegą firmę trzeba wzbudzić ich zainteresowanie poprzez interakcje z przyszłym klientem. Mimo wszystko uświadomienie klienta wcale nie wydaje się być prostym zadaniem.

Zainteresowanie:

Kolejnym etapem jest zainteresowanie potencjalnych klientów kupnem produktu lub skorzystania z usługi, dowiadują się bowiem o firmie jak i o produktach przedsiębiorstwa, a także o wszelkich promocjach i badaniach. Wiele konsumentów szukają informacji o nowym produkcie w celu porównania z innymi produktami dostępnymi na rynku. Ważne jest, aby zdobyć wiedzę specjalistyczną, która ma pomóc potencjalnemu klientowi w podjęciu decyzji jak i również zaproponować każdej możliwej opcji. Zyskać zainteresowanie potencjalnych klientów, jak i również przykuć ich uwagę, można za pomocą wiadomości e-mail. Istotną rolę będzie odgrywała historia firmy, która opowie kim jest dana firma i jak osiągnęła sukces. Opracowanie historii nie jest to łatwe jak i wdrążenie tego w życie. Istotne jest, aby przeszkolić swoich potencjalnych klientów, w celu wyrobienia nawyku klika w link, który ich interesuje.

Decyzja:

Trzecim poziomem lejka sprzedażowego jest decyzja konsumenta, jest to moment w którym decyduje o kupie danego produktu. Do kluczowych form należy zaliczyć kupony rabatowe, bezpłatna wysyłka lub produkty bonusowe. Jednak oprócz fizycznych korzyści dla klienta, przedsiębiorcy powinni zadbać o marketing szeptany, czyli rekomendacje pozostałej grupy klientów, ponieważ konsumenci w XXI wieku przede wszystkim szukają informacji nie tylko o samym produkcie lub usłudze, lecz również sięgają po opinie innych ludzi, którzy nabyli dane dobro. Gdyż to wtedy produkt zyskuje potencjalnych klientów. Przechodząc do reklamy warto wybrać taką, która będzie utrzymywała wysoki stan świadomość jak i zarówno zainteresowania. W momencie zapoznania się klientów z lejkiem sprzedażowym, ważne aby skłonić ich do działania oraz pokazywać reklamy na których są referencje innych klientów. Szczególnie istotny jest sposób zaprezentowania potencjalnym klientom szanse i warto skorzystać z sześciu zasad Roberta Cialdiniego, gdzie opisał je w książce pt „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”

  • Zasada wzajemności Jest to jedna z najbardziej ludzkich norm kultury. Polega ona na rewanżowaniu się. „Jeśli Ty zrobiłeś dla mnie coś dobrego, to ja także zrobię coś dobrego dla Ciebie” Marketer tą metodę może wykorzystać na kilka sposobów, darmowe próbki, materiały promocyjne, gratisy przy zakupach jak i degustacje.
  • Zasada zaangażowania i konsekwencji Ta reguła polega na tym, że jeśli przedsiębiorstwo zaangażowało się w rożne promocje, to musi być konsekwentne w swoich czynach. „Jeśli zaangażowałem się w coś, to będę kontynuował to działanie, ponieważ chcę być postrzegany jako osoba konsekwentna.” W marketingu i w reklamie można wykorzystać wszelakie promocje np. Testowanie urządzeń czy kosmetyków, darmowe przejażdżki np. Hulajnogą elektryczną i zazwyczaj pierwsze klikanaście minut dla nowych użytkowników jest za darmo.
  • Zasada lubienia i sympatii Trzecia zasada wyznaje „Jeśli lubię Cię, to chętniej spełnia twoją prośbę”. Zrozumiana jest rzecz, gdy kogoś lubi się, łatwiej i przyjemniej spełnia się oczekiwania drugiej osoby, lecz gdy ma się niechętny stosunek do drugiego człowieka, już trudniej spełnić czyjąś prośbę. Tę zasadę można przedstawić jako atrakcyjne hostessy, basować partnerom w negocjacjach jak i również pokazać, że businessman firmy jest także zwykłym człowiekiem.
  • Zasada autorytetu Znaczna część ludzi posiada w swoim życiu autorytet. W sprzedaży produktów autorytetem będą celebryci lub aktorzy, którzy w reklamie na przykład przedstawiają lekarza. Konsumenci ufają wówczas lekarzowi i są bardziej skłonni do nabycia produktu, gdyż poleca go osoba z dziennicy specjalistycznej. W rzeczywistości nie zawsze jest to prawda, lecz skoro informacja jest od osoby, która ma wysoką pozycje to jest ona prawdziwa. „Jeśli uważam, że jesteś autorytetem, to chętniej spełnię twoją prośbę.”  Tą regułę można wykorzystać szczególnie, gdy potencjalny klient ma wątpliwości do produktu. Jeśli oprzemy się na rekomendacjach znanej osoby, instytucji badawczej lub osoby specjalistycznej, chętniej kupi sprzedawany przed przedsiębiorstwo produkt. Autorytety cechują się zazwyczaj mądrością, władzą jak i wiedzą.
  • Zasada dowodu społecznego Polega ona na „Jeśli inni ludzie postępują w dany sposób, to oznacza to że ten sposób jest właściwy i ja również będę postępował w ten sam sposób.” Reguła wpływu sprawia, że ludzie są podatni na sugestie. Jeśli oznacza część ludzi poleca produkt, to zapewnia innym wartość dobra. W komunikacji dużą rolę odgrywają sformułowania takie jak: „ 97% naszych klientów poleca (…), Produkt polecają takie gwiazdy jak (…)”, ma to istotne znaczenie, gdyż pozytywnie wpływają na podświadomość potencjalnych klientów.
  • Zasada niedostępności W oczach wielu konsumentów produkt, który jest trudno dostępny staję się być dobry np. Limitowana edycja, gdyż jest limit dostępnych produktów. „Jeśli coś jest rzadkie lub trudno osiągalne, to pewnie jest dobre”. Zastosowanie strategii niskich nakładów, lecz wyższych cen sprawia, że dobro jest trudniej dostępne, a sprawia to w konsumentach pożądanie produktu. W tej zasadzie bardzo dobrze zadziałają hasła na szyldach sklepowych lub witrytach internetowych „Ostatnie sztuki” lub „wyprzedaż trwa do końca tygodnia” klienci skłonni są kupić dany produkt, ponieważ działają pod presją czasu.

Zakup: Docelowym etapem lejka sprzedażowego jest akcja, czyli zakup dobra przez konsumenta. Jeśli dobrze poprowadzi się klientów przez wszystkie poziomy to spowoduje to konwersje procentową tego działania. Proces finalizacji produktu powinien być ułatwiony dla konsumentów. Po pierwsze ważne jest to, aby  witryna była przyjazna dla urządzeń mobilnych i łatwa w obsłudze, aby klienci nie musili korzystać z komputera. Po drugie ułatwienie płatności dla gości strony, którzy nie chcą utworzyć konta. Transakcja powinna przebiegać płynie, gdyż ułatwi to klientom proces sfinalizowania zakupu. Mimo tego, że klient dotarł na sam szczyt lejka sprzedażowego to nie oznacza, że praca jest skończona, trzeba zrobić wszytko, tak aby liczba takich klientów wzrastała coraz wyżej budując relacje z nimi. Ważne jest to, aby kupujący przesłał opinie, która jest cenna w dalszym rozwoju firmy.

ToFu, MoFu, BoFu – charakterystyka odbiorców na poziomach lejka sprzedażowego

Tofu z języka angielskiego Top Of The Funnel.

tofuJest to treść, która znajduje się w górnej części lejka sprzedaży. Są to użytkownicy, którzy weszli w relacje z treścią, które przedsiębiorstwo opublikowało. Celem jest udzielenie odpowiedzi na pytania odbiorców jak i trafienie do jak największej liczby odbiorców. Firmy przykuwają uwagę odbiorców miedzy innymi wpisami na blogu, poprzez wzbudzające zainteresowanie grafiki jak i filmy video na YouTube.

Mofu z języka angielskiego Middle of the Funnel jest to środkowa część lejka sprzedażowego. Polega na angażowaniu odbiorcy, któremu to umożliwi przejście do kolejnego etapu. Jest to najważniejsza część etapu, ponieważ odbiorcy dowiadują się co firma ma do zaoferowania. Warto wyróżnić firmę na tle konkurencji i pokazać przyszłym klientom wartość produktu.

Bofu z języka angielskiego Bottom of the Funnel. To ostatni poziom lejka sprzedaży, skupia się sprzedaży produktów lub usług przez firmę. Narzędziami pomocnymi w tym etapie będą oferty specjalne oraz różnego rodzaju wersje demo. Jeśli w leadach znajdują się odbiorcy którzy są zainteresowani ofertą, warto wykazać rożnego rodzaju propozycje, aby posiadać wyższą skuteczną sprzedaż produktów. Po sfinalizowaniu transakcji ważna jest obsługa posprzedażowa, mianowicie ważne jest by pozytywnie wpłynęła ona na poziom satysfakcji nabywcy z zakupionego dobra lub usługi jak i powinna pomoc w budowaniu dobrej reakcji z nim.

Jak szybko zbudować lejek sprzedaży?

Na początku trzeba przeanalizować zachowanie swoich klientów. Warto znać wiele o odbiorcach, gdyż lejek sprzedaży stanie się skuteczniejszy. Reklamy kierowane są do ludzi, którzy pasują do tego co się sprzedaje. Jest to etap, którego nie można opuścić, ponieważ od tego zależy komunikacja, pomiędzy firmą, a klientem. Istotne jest, aby mieć narzędzie w celu monitorowania aktywności na witrynie oraz sprawdzać jak ludzie z niej korzystają. Wszystkie te sugestie pomogą udoskonalić persony potencjalnych klientów. Lejek sprzedażowy działa tylko wtedy, gdy umieszcza się treść do grupy docelowej. Następnie warto stworzyć stronę docelową, gdzie klienci będą się kierowali za pomocą reklam. Taka strona będzie ułatwieniem dla  użytkownika w kolejnym etapie. W następnej czynności wskazane jest utworzenie automatycznej kampanii e-mailowej, za pomocą newsletterów. Poczta elektroniczna ułatwi komunikację miedzy firmą, a konsumentem za pomocą reklamy. Powinno się robić regularnie, a pod koniec kampanii złożyć ofertę, która skłoni konsumentów do działania. Ostatnim punktem jest utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami, należy oferować dodatkowe kody rabatowe i angażować ich w ofertę przez media społecznościowe.

Podsumowanie

Tworzenie i optymalizacja lejka sprzedażowego to ciężka oraz pracochłonna praca, wymaga czasu, aby efekty się pojawiły. Jest to jedyny sposób na przetrwanie na rynku. Chcąc sukcesów firmy trzeba poświęcić trochę czasu na zbudowanie doskonałego lejka, gdyż nawet małe szczegóły mogą mięć wpływ na konwersje. Znaczące jest, aby dostosować podejście do różnych poziomów lejka sprzedaży jak i również zbierać dane o odwiedzających witrynę, w celu budowania lejka. Kontrola liczby użytkowników na różnych poziomach pozwala bowiem, określić strategię na której powinno się skupić. Marketing odpowiedzialny jest za wdrążenie zarządzania konwersją w lejku sprzedażowym od wchodzenia w relacje, aż do płacących konsumentów.  Gdy już stworzy się dobry lejek w prosty sposób można analizować jakość konsumentów oraz wydajność sprzedaży, a także zachowanie potencjalnych klientów. Każdy prowadzony marketing (https://www.ideoforce.pl/e-marketing/) to działania promocyjne i reklamowe, aby wzbudzić zainteresowanie ofertą potencjalnego klienta. Komunikacja kierowana do odbiorców musi być jasna i klarowna, a przede wszystkim dostępna. Jeśli duże grono odbiorców zainteresuje się ofertą, tym większe szanse na to, aby pokierować klientów na ostatni etap lejka sprzedażowego, przez to zwiększą się konwersję dokonanych transakcji.

Zaprojektuj wymarzony regał, czyli wygoda mebli na wymiar

0
Zaprojektuj wymarzony regał, czyli wygoda mebli na wymiar

Ból chodzenia po sklepach z meblami oraz marketach z wyposażeniem wnętrz zna każdy, kto wprowadzał się do nowego mieszkania albo remontował własne. Tym bardziej, jeśli ma pomieszczenia o niestandardowych rozmiarach i wyglądzie (dużo kątów i skosów), więc dopasowanie do nich mebli w uniwersalnych wymiarach jest często niemożliwe. Z pomocą przychodzi możliwość zaprojektowania mebli na wymiar: można to zrobić samemu na stronach firm meblarskich albo poprosić projektanta.

Łatwość projektowania

Druga opcja jest jednak rzadko stosowana, bo większość firm z meblami jak https://www.fabrykamebli.pl/ posiada bardzo uniwersalne interfejsy do tworzenia mebli. Za ich pomocą klient może dowolnie zmieniać konfigurację regału, dodawać kolejne elementy, usuwać je, zmieniać liczbę półek, drzwiczek itp. Co ważne, ma też możliwość modyfikacji wielkości poszczególnych części w taki sposób, aby dopasować je do wnętrza w swoim pomieszczeniu. Ponieważ klient wszystko robi sam, musi osobiście wymierzyć wszystkie wymiary. W razie błędów czy pomyłek firma nie będzie już wprowadzała żadnych poprawek w produkcji.

Pomoc projektanta

Jeśli natomiast klient woli zdać się na doświadczenie fachowca, może powierzyć zadanie zaprojektowania mebli na wymiar komuś, kto ma o tym większe pojęcie. Najczęściej jest to pracowni firmy wykonującej meble, ale również zewnętrzny architekt czy dekorator. Tutaj również ważne jest dokładne zdjęcie miary, aby przy montażu mebli wszystko przebiegło bez problemu, a każdy element z łatwością wszedł na swoje miejsce.

Składanie na miejscu

Kupując meble na wymiar ma się też do wyboru opcję zakupu już gotowych mebli, które są przywożone w całości, albo mebli w częściach, które składa się samemu (lub za opłatą robią to pracownicy sklepu meblowego). To drugie rozwiązanie jest w Polsce jeszcze mało popularne, ale można je spotkać w dużych sklepach z meblami i u profesjonalnych sprzedawców. Dla klienta oznacza zwykle większe oszczędności (także przy transporcie), ale i konieczność samodzielnego ich złożenia, co nie zawsze wydaje się dobrym pomysłem.

Instalacje sanitarno-grzewcze w domkach jednorodzinnych

0
Instalacje sanitarno-grzewcze w domkach jednorodzinnych

Mieszkanie w bloku ma jedną niepodważalną zaletę: nie trzeba się martwić o wybór metody jego ogrzewania oraz o stałe utrzymywanie temperatury w środku. Właściciele domków jednorodzinnych lub innej zabudowy mieszalnej, którzy muszą sami podejmować takie decyzje, a potem dbać o to, aby w domu zawsze było ciepło, mają zdecydowanie trudniejsze zadanie. Już sam wybór odpowiedniej instalacji wodno-grzewczej lub sanitarno-grzewczej może być nie lada wyzwaniem.

Metody ogrzewania domu

W przypadku budynków mieszkalnych niepodłączonych do sieci grzewczej wybór bazuje na piecach centralnego ogrzewania, kominkach, pompach ciepła. Ogrzewanie może być gazowe, elektryczne, opałowe (węgiel, drewno). Każde ma swoje zalety i wady, ale i każdego można użyć do rozprowadzania ciepła również do wody użytkowej w kranie, w wannie lub pod prysznicem. Instalacja grzewczo-sanitarna jest w budynkach mieszkalnych ważnym elementem prac wykończeniowych, od którego w dużej mierze zależy komfort użytkowania takiego domu.

Bojlery i termy grzewcze

Korzystając z instalacji do centralnego ogrzewania podłączonej również do systemu wodno-kanalizacyjnego trzeba mieć świadomość, że nagrzanie ciepłej wody w miesiącach letnich również będzie wymagało „przepalenia” pieca albo kominka. Aby usprawnić ten system, stworzyć go na miarę swoich potrzeb i nie przepłacać za poszczególne elementy, warto skorzystać z oferty doświadczonego producenta i dystrybutora jak https://sklep.jarbud.opole.pl/ Profesjonalny sprzedawca zawsze dobrze doradzi, który bojler będzie pasował do wymagań mieszkańców lub jaka terma najlepiej sprawdzi się w konkretnym typie budynku.

Dystrybuowanie energii cieplnej

Samo zainstalowanie pieca czy korzystanie z kominka oraz podpięcie do nich instalacji wodnej to jedno. Trzeba jeszcze zamontować odbiorniki tego ciepła czyli po prostu kaloryfery. Ze względów praktycznych i estetycznych dużym zainteresowaniem cieszą się modele panelowe. Są wizualnie uniwersalne, pasują do każdego typu wnętrza, a dzięki pełnej i dużej powierzchni są w stanie przekazać do otoczenia bardzo dużą ilość ciepła w krótkim czasie.

Na czym polegają szkolenia Cloud Computing?

0
szkolenia cloud computing

Rozwiązania chmurowe stają się coraz popularniejsze, przez co rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w tym obszarze. Jednak praca w chmurze wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i umiejętności. Dlatego wiele osób z tą myślą decyduje się na szkolenia cloud computing.

Wdrażanie i zarządzanie aplikacjami chmurowymi

Chmura obliczeniowa niesie za sobą szereg korzyści w postaci bezpieczeństwa i niskich kosztów. Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań takich jak m.in. AWS, Google Cloud i Azure znacząco zwiększa możliwości naszego biznesu. Przez co są one obecnie najpopularniejszymi na rynku rozwiązaniami chmurowymi. Każde z nich różni się specyfiką środowiska, w wyniku czego praca w chmurze wymaga niezbędnej wiedzy i umiejętności, które pozwolą skutecznie realizować powierzone obowiązki.

Szkolenia cloud computing jako źródło wiedzy dla specjalistów

Dzisiaj można łatwo znaleźć materiały, dzięki którym poszerzymy swoją wiedzę i zdobędziemy nowe umiejętności. Jednak tutaj należy mieć na uwadze tempo, w jakim rozwijają się dane technologie. Zatem jeśli od zawsze naszym marzeniem było zostanie specjalistą z zakresu chmury obliczeniowej, to powinniśmy zadbać o aktualne materiały szkoleniowe, które będą wysokiej jakości. Skutecznym rozwiązaniem tutaj są szkolenia cloud computing, które prowadzone są przez praktyków posiadających wieloletnie doświadczenie w branży. Ich wiedza i doświadczenie pozwalają skutecznie opanować kluczowe segmenty tej specjalności.

Czy szkolenia certyfikacyjne są sposobem na zdobycie pracy w IT?

Prowadzone online szkolenia cloud computing w wirtualnej klasie są kompendium wiedzy, które pozwoli nas przygotować do egzaminu certyfikacyjnego. Jego zdanie pozwoli uzyskać certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem i uznaniem na rynku pracy. W wyniku czego mamy szanse na spełnienie marzeń związanych z rozpoczęciem pracy w branży IT. Dużą wygodę stanowi swobodny dostęp do materiałów online, z których możemy korzystać w dowolnym miejscu i porze. Stanowi do duże udogodnienie, które pozwoli pogodzić bieżące obowiązki z rozwijaniem kompetencji cyfrowych.

Monitory dla firm – czym są?

0
monitor

Rynek dzisiejszych produktów służących reklamie oraz prawidłowym eksponowaniu firmy podczas wydarzeń ważnych dla branży jest coraz szerszy. Pojawia się także coraz więcej możliwości, które sprawiają, że przedsiębiorcy chętniej inwestują w reklamę. Produktem, na który na pewno warto jest zwrócić uwagę są monitory interaktywne od firmy https://localscreens.pl/, które wyglądają bardzo dobrze i co najważniejsze spełniają swoją rolę doskonale. Wybierając monitory interaktywne warto jednak już na samym początku określić, gdzie będą zastosowane, bowiem można wybrać różne rozmiary i różne kształty. Dlatego jest to istotne, aby już wcześniej zaplanować działania marketingowe oraz budżet, jaki możemy na nie przeznaczyć.

Monitory umożliwiające pokazywanie filmów klientom

Klienci, którzy są zainteresowani danym wydarzeniem z całą pewnością oczekują podświadomie od wystawców tego, że będą się mogli skrótowo dowiedzieć, czym firma się zajmuje jeszcze przed pierwszą rozmową z przedstawicielem. Monitory interaktywne dlatego wydają się być niezastąpionym akcesorium podczas różnych wydarzeń, dzięki czemu każdy z zainteresowanych będzie w stanie podjąć odpowiednią decyzję. Pracownicy odpowiedzialni w firmach za działania marketingowe bardzo często trafiają na oferty monitorów interaktywnych oraz pozostałych akcesoriów oferowanych przez agencje reklamowe takich jak na przykład totemy reklamowe, kasetony czy roll upy i nie wiedzą, co będzie dla nich najbardziej korzystne. Otóż jeśli chodzi o monitory interaktywne to jak najbardziej jest to świetna wiadomość dla kogoś potrzebującego nowoczesnych możliwości przedstawienia tego, czym firma się zajmuje. Nie ma lepszych możliwości. Biorąc pod uwagę to, że firmy z każdej branży inwestują każdego roku sporo w działania marketingowe niezbędne jest sprawdzenie jak działają monitory interaktywne i dlaczego są one tak kluczowe.

Niska cena za monitory interaktywne dla firm

Firmy decydujące się na monitory interaktywne bardzo często nie wiedzą na początku, z jakim kosztem trzeba się liczyć. Tutaj jednak pojawia się spore zaskoczenie, bowiem monitor interaktywny nie kosztuje sporo i z całą pewnością każda, nawet najmniejsza firma jest w stanie sobie pozwolić na taki zakup. Będzie to bowiem inwestycja przede wszystkim w działanie firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów. Na monitorze interaktywnym można wyświetlać dowolne materiały reklamowe, dzięki czemu każdy z klientów będzie bardzo zadowolony, że uzyska odpowiednie informacje jeszcze przed podejściem. Niska cena za monitory interaktywne dla firm jest na pewno kluczowa dla mniejszych firm, które jeszcze są na etapie, gdzie nie mogą pozwolić sobie na zakup droższych materiałów.

Jak działa Spotify for Artist?

0
jak znaleźć się na playlistach Spotify

Spotify to najpopularniejszy serwis muzyczny, który jest codziennie odwiedzany przez miliony użytkowników na całym świecie. Sprawia to, że coraz więcej artystów decyduje się prowadzić działania za jego pośrednictwem. Dlatego z myślą o ich potrzebach serwis uruchomił narzędzie Spotify for Artists, które pozwala na o wiele więcej niż dotychczas.

Ideą Spotify for Artists jest skupienie w jednym miejscu artystów, menadżerów i wydawców, co pozwoli zwiększyć efektywność podejmowanych działań. Ich owocem ma być skuteczniejsza współpraca między artystami a wytwórniami. Ponadto uruchomienie narzędzia ma pozwolić na większe wykorzystanie potencjału biznesowego Spotify.

Możliwości, jakie niesie za sobą Spotify for Artists

Spotify for Artist posiada kilka praktycznych funkcjonalności, które pozwolą znacznie sprawniej działać na tej platformie. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj możliwość proponowania utworów do playlist oraz analiza danych. Obie funkcjonalności w pozytywny sposób mogą wpłynąć zarówno na artystów, jak i samego Spotify, ponieważ dzięki narzędziu utwory dostępne w playlistach mogą być znacznie bardziej dopasowanie do preferencji użytkowników i trendów.

Z kolei analiza danych w Spotify for Artist może odgrywać kluczową rolę podczas przygotowywania działań promocyjnych przez artystów, których celem będzie pozyskiwanie nowych odbiorców i zarabianie na Spotify. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ w oparciu o analizę danych jesteśmy w stanie wyciągnąć wnioski z publikowanych przez nas materiałów. Dzięki temu możemy znacznie bardziej zoptymalizować naszą strategię publikacji materiałów w serwisie i dowiemy się jak znaleźć się na playlistach Spotify.

Możliwość skorzystania ze Spotify mają osoby, które zaakceptowały otrzymane zaproszenie. Tutaj najlepiej jest działać od razu, ponieważ zaproszenie wygasa po 21 dniach. Po akceptacji otrzymujemy uprawnienia administratora i możemy już zacząć zarządzać swoim profilem i danymi.

Reklama, która wyróżnia

0
Reklama

Wymagający rynek wymusza na właścicielach przedsiębiorstw sięganie po środki, które pozwolą skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji. Reklama wizualna wiedzie w tym przypadku prym, pozwala bowiem na skuteczne przykucie uwagi i zainteresowanie odbiorcy oferowanym produktem lub usługą. Szczególną rolę odgrywa odzież reklamowa. Co wyróżnia ją na tle innych propozycji?

Efektownie i praktycznie

Podstawową zaletą odzieży reklamowej jest jej ogromna uniwersalność. Sprawdzi się wszędzie, niezależnie od branży i wielkości przedsiębiorstwa. Koszulki z nadrukiem znajdziemy zarówno w małych kawiarniach, jak i olbrzymich koncernach. Zastosowanie charakterystycznych dla firmy kolorów i możliwość efektownej ekspozycji znaku firmowego już z daleko pozwoli na identyfikację marki. To także  doskonały sposób na zbudowanie, a następnie utrwalenie w świadomości odbiorcy rozpoznawalnego brandu. Podnosi wiarygodność przedsiębiorcy i ułatwia klientom powrót. 

Obok wartości marketingowej odzież reklamowa posiada także atrakcyjnych zestaw cech użytkowych. Traktowana jako swoisty rodzaj umundurowania pracowniczego sprzyja budowania więzi między pracownikami i wzmacnia poczucie firmowej integracji. Oferta rynkowa jest na tyle szeroka, że znalezienie indywidualnych propozycji nie będzie stanowiło żadnego problemu. Możemy wybierać między prostymi wzorami t-shirtów, koszulkami polo, koszulami z długim rękawem, czy też bluzami. Doskonałe uzupełnienie stanowią dodatkowe akcesoria w rodzaju czapeczek, apaszek i krawatów. Wybór wzorów i kolorów jest niezwykle szeroki, czego świadectwem jest między innymi asortyment proponowany przez firmę TR Studio specjalizującą się w profesjonalnym przygotowywaniu i produkcji tekstyliów reklamowych.

Przede wszystkim jakość

Nie przypadkiem wspominamy o profesjonalizmie. Na rynku znajdziemy wiele podmiotów oferujących nadruki na odzieży, warto jednak skupić się na rzetelnych i sprawdzonych dostawcach. Liczy się zarówno jakość odzieży, jak i staranne przygotowanie zdobień. Te mogą być naniesione przy użyciu kilku różnych technologii. Nadruk na koszulkach może być stworzony między innymi przy użyciu sitodruku, termotransferu, druku sublimacyjnego. Nic też nie stoi na przeszkodzie, by zastosować haft komputerowy. Każda z tych metod różni się pod względem oferowanych możliwości i dedykowanych zastosowań. Którą metodę wybrać?

Wybór sposobu zdobienia zależy od kilku czynników. Ważny jest rodzaj zdobionej odzieży, przede wszystkim jednak liczy się stopień skomplikowania wzoru, jego kolorystyka i nakład. To kolejny powód, by realizację zlecenia powierzyć zawodowcom, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podpowiadając, które z rozwiązań optymalnie wpisze się w zaplanowany przez nas scenariusz i pozwoli osiągnąć jak najlepszy efekt przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnego poziomu kosztów.

Na zakończenie należy dodać, że koszulki z nadrukiem to również doskonały pomysł na upominek dla klientów lub kontrahentów. Czy warto zatem inwestować w odzież reklamową? Zdecydowanie tak. Atrakcyjny i trwały produkt przez długi okres będzie skutecznie spełniał powierzone mu zadanie.

Jak zabezpieczyć dom przed włamywaczami?

0
Jak zabezpieczyć dom przed włamywaczami

Urządzanie mieszkania to nie tylko funkcjonalność w pomieszczeniach i estetyczny wygląd. W zasadzie, już na samym początku powinno się mieć na uwadze to, jak ochronić swoją posesję przed złodziejami. Zabezpieczenia domu to podstawa, szczególnie w większych nieruchomościach. Co wybrać, by czuć się bezpiecznie? Jaki system alarmowy bezprzewodowy do domu będzie najlepszy?

Jak wybrać skuteczny nośnik reklamy?

0
Jak wybrać skuteczny nośnik reklamy

Zalew treści reklamowych sprawia, że dotarcie do świadomości konsumenta staje się coraz trudniejszym zadaniem. Coraz wyraźniejsze staje się też zobojętnienie odbiorców na prezentowane treści, w sytuacjach skrajnych natłok przekazu przynosi odwrotny od oczekiwanego efekt – pojawia się irytacja i zniechęcenie. Na jakie nośniki reklamowe warto zwrócić uwagę w tak trudnej sytuacji? Przyjrzyjmy się bliżej temu, co oferuje rynek.

Tradycja przegrywa z nowoczesnością

Tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do lamusa. Ulotki rozdawane na ulicach niemal natychmiast lądują w koszach, spoty wyświetlane podczas programów telewizyjnych są ignorowane przez widzów, kampanie mailingowe przegrywają w starciu z coraz bardziej zaawansowanymi filtrami poczty. Bronią się jeszcze reklamy wielkoformatowe. Trudno je pominąć, choćby ze względu na aspekt rozmiaru. Jednak również one giną w zalewie podobnych projektów. Ponadto ze względów technologicznych, charakteryzuje je duża bezwładność. Czas niezbędny do przygotowania projektu, wydrukowania i rozmieszczenia nośnika sprawia, że trudno w tym wypadku mówić o jakiejkolwiek dynamice. Alternatywę stanowią telebimy, czyli rozmieszczone w przestrzeni miejskiej ekrany LED.

Historia telebimów liczy sobie już kilkanaście lat, trudno jednak porównywać pierwsze rozwiązania z tymi, które dominują dziś na ulicach miast. Rozwój technologii sprawił, że obecnie zarówno dostępność, jak i jakość prezentowanego obrazu jest o wiele większa niż jeszcze kilka lat temu. Zmianie uległa wyrazistość prezentowanego obrazu, który jest doskonale czytelny zarówno w dzień, jak i w nocy. Również warunki atmosferyczne nie są w stanie zakłócić przekazu. Jednak najważniejszym argumentem przemawiającym za korzystaniem z telebimów, jest ich wpływ na odbiorców. W odróżnieniu od statycznych form reklamy, uwaga adresatów jest przyciągana w sposób naturalny. Ten fakt znajduje potwierdzenie w badaniach rynkowych, zgodnie z którymi ruchome obrazy cieszą się jedenastokrotnie większą skutecznością od przekazów statycznych. 80% badanych osób ocenia je jako rozwiązania zdecydowanie nowoczesne, a ⅔ z nich potwierdza, że są one również bardziej angażujące.

Jak wykorzystać zalety telebimów?

Wspomniany wcześniej rozwój technologiczny sprawił, że tandem reklama ekrany LED stanowi nie tylko najbardziej atrakcyjny, ale też efektywny typ nośników reklamowych. Pełne wykorzystanie oferowanych możliwości wymaga jednak niemałej wiedzy i doświadczenia, a także posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego. Poza jakością samych ekranów niebagatelną rolę odgrywa ich rozmieszczenie. Najwyższą skuteczność oferują najlepsze, a więc często odwiedzane lokalizacje. Już ten pobieżny zestaw uwarunkowań jasno wskazuje, że podczas rozważania inwestycji w reklamę LED warto skupić się jedynie na renomowanych i rzetelnych dostawcach usług.

Przykładem godnym polecenia jest oferta Screen Network S.A. Ponad 2 500 lokalizacji w 553 miastach, 23 518 ekranów i setki usatysfakcjonowanych klientów to najlepsza rekomendacja.  Firma dysponuje autorskim systemem zarządzania ekranami, co bezpośrednio przekłada się na jakość realizowanych kampanii. Indywidualne podejście do każdego projektu pozwala na uzyskanie maksymalnej efektywności, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Reklama może być skuteczna. Wystarczy dobrze wybrać.

ZOBACZ TEŻ