Czy mała, lokalna firma ma szansę na pierwsze pozycje w wyszukiwarce?

0
1571

Co zrobić, aby poprawić miejsce firmy w internecie?

Dobra, ciekawa, bogata w treści i zoptymalizowana strona internetowa, a następnie zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarce. Pozycjonowanie wiąże się bowiem właśnie z uzyskaniem lepszej widoczności w wynikach organicznych.

Czynników, które bierze pod uwagę algorytm wyszukiwarki, umieszczając stronę www na konkretnej pozycji jest aż około 200, ale nie należy się przerażać! Promując swoją firmę, należy położyć nacisk na działanie witryny, jej zawartość, a także popularność w sieci. Przed rozpoczęciem

pozycjonowania, należy dokonać optymalizacji kodu html i zawartości strony, zadbać o szybkie jej ładowanie oraz obowiązkowo o wersję dla urządzeń mobilnych. Można poprosić o to wyspecjalizowaną w tych usługach firmę.

Warte uwagi

Jeśli dopiero zabieramy się do tworzenia firmowej strony internetowej, swoją współpracę ze specem od marketingu w Internecie (czyli także od pozycjonowania), dobrze jest rozpocząć już na tym etapie. Dzięki temu unikniemy tzw. podwójnych kosztów postawienia strony www, aby już za chwilę ją zmieniać i dostosowywać pod kątem SEO. Skoro można zrobić wszystko jednocześnie warto z tego skorzystać.

Marketing w Internecie

Zoptymalizowana strona www to nie wszystko.

Podstawą dobrze zaplanowanej strategii reklamowej jest wykorzystanie zasad content marketingu. Zarówno na własnej stronie www, jak i w witrynach partnerskich należy umieszczać unikalne, wysokiej jakości teksty zgodne z zasadami SEO. Znaczenie ma także częstotliwość dodawania treści. Z czynników zewnętrznych odpowiadających za pozycję strony, to ilość i jakość linków zamieszczanych do naszej witryny z innych stron oraz obecności i aktywności w social mediach. Działania za zakresu marketingu treści jak i linkowania, czy działalności w mediach społecznościowych – można prowadzić samodzielnie lub zlecić specjalistom, szczególnie na początku działalności.

Pozycjonowanie lokalne – ile to kosztuje?

Koszty pozycjonowania witryny https://efectownia.pl są zależne od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych. Im większa liczba wyszukiwań, tym więcej pracy trzeba włożyć w promocję tej frazy, zatem i cena osiągnięcia zadowalającej pozycji będzie wyższa. W zasadzie to dobra informacja dla firm działających na małym lokalnym rynku, ponieważ konkurencyjność fraz jest tutaj mała lub nieduża, więc koszt usług pozycjonowania jest relatywnie niski i akceptowalny dla większości właścicieli czy osób odpowiedzialnych za marketing.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here