poniedziałek, maj 20, 2024

Fulfillment dla e-commerce – co to takiego? Garść podstawowych informacji

0
Fulfillment dla e-commerce

W szeroko pojętej branży logistycznej optymalizacja procesów biznesowych jest niezbędna do tego, by móc osiągnąć sukces biznesowy. Jednym ze sposobów na realizację tego zadania jest fulfillment dla ecommerce. Co to takiego jest? Przeczytaj tekst, by móc poznać podstawowe informacje na ten temat.

Fulfillment dla ecommerce – podstawowe informacje. Definicja

Fulfillment w handlu internetowym to proces przyjmowania i przechowywania zapasów, pakowania i wysyłki zamówień oraz zarządzania obsługą klienta i zwrotami. Czym się to różni od standardowej działalności biznesowej w logistyce? Odpowiedź na pytanie jest prosta: wykonywaniem prac w tym zakresie zajmuje się zewnętrzny, wyspecjalizowany w tym zakresie podmiot. Fulfillment to nic innego jak outsourcing, czyli zewnętrzna obsługa e-commerce.

Sprawnie zorganizowany system zamówień ma zasadnicze znaczenie dla udanego biznesu internetowego, ponieważ może zadecydować o tym, czy klient jest zadowolony, czy też z frustracją zrezygnuje z oferty firmy.

Fulfillment dla e-commerce – co obejmuje ta usługa?

Dobrze wdrożony fulfillment dla e-commerce obejmuje cztery główne obszary. Zostały one przedstawione poniżej:

  • przyjmowanie zamówień: jest to pierwszy krok w realizacji zamówienia złożonego przez klienta. Będziesz potrzebować systemu do otrzymywania zleceń od klientów. Jeśli zdecydujesz się na fulfillment dla e-commerce, może to znacznie usprawnić cały proces,
  • kompletacja i pakowanie przesyłek: po otrzymaniu zamówienia należy sprawnie wybrać i zapakować produkty przed ich wysyłką do odbiorcy. Wiąże się to z koniecznością wyboru odpowiednich pozycji z magazynu i bezpiecznym zapakowaniem paczki,
  • wysyłka zamówień: po pobraniu i zapakowaniu zamówienia konieczne będzie wysłanie go do klienta. Obejmuje to wybór metody wysyłki (np. usługi świadczone przez kurierów UPS lub FedEx), wydrukowanie etykiet wysyłkowych i nadanie paczki,
  • zwroty/wymiany: czasami klienci mogą potrzebować zwrotu lub wymiany zamówionego produktu. Ten proces obejmuje otrzymanie zwróconego przedmiotu, dokonanie zwrotu pieniędzy lub wymianę, a następnie ponowne umieszczenie przedmiotu w magazynie.

Jakie są korzyści ze współpracy z firmą oferującą fulfillment?

Istnieje wiele korzyści z korzystania z usług firmy fulfillment przez przedsiębiorcę. Dzięki temu można znacznie usprawnić proces obsługi wysyłki i logistyki Twojego biznesu e-commerce Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się handlem w internecie, sprawna realizacja zamówień jest krytyczną częścią Twojej działalności.

5 pomysłów na kreatywny nadruk na koszulce

0
5 pomysłów na kreatywny nadruk na koszulce

Koszulka ze spersonalizowanym nadrukiem to świetny prezent nie tylko na święta. W sprzedaży dostępnych jest wiele gotowych produktów, na pewno jednak większą radość sprawi osobie obdarowywanej t-shirt przygotowany specjalnie z myślą o niej. Jeśli szukasz pomysłu na ciekawy nadruk cyfrowy, przeczytaj nasz poradnik, a na pewno łatwiej Ci będzie znaleźć inspirację. Warto pamiętać, aby poza ciekawą grafiką dobrać odpowiedni krój i kolor t-shirtu tak, aby idealnie pasował do sylwetki.

Co zrobić aby zostać zauważonym już na pierwszych etapach rekrutacji?

0
wzór listu motywacyjnego

Aplikując na nowe stanowisko pracy, każdy kandydat powinien zadbać o to, by wyróżnić się na tle innych. Podczas trwania procesu rekrutacji do przyszłego pracodawcy trafiają setki dokumentów CV. Aby otrzymać szansę zaprezentowania swoich umiejętności na rozmowie kwalifikacyjnej, wysłane przez nas dokumenty muszą nie tylko być najwyższej jakości, ale także podkreślać atuty, które będą najbardziej wartościowe dla przyszłego pracodawcy.

W dokumencie CV często trudno jest zamieścić wszystkie nasze umiejętności, zwłaszcza te miękkie, dlatego, mimo że nie każdy pracodawca wymaga dostarczenia listu motywacyjnego, zdecydowanie warto go napisać. Już samo dostarczenie listu, nawet gdy nie był on wymagany, wyróżni nas na tle pozostałych kandydatów.

Internet pełen jest gotowych stron proponujących wzory listów motywacyjnych. Przykładowy wzór listu motywacyjnego znajdziesz na stronie: www.aplikuj.pl/cv/wzory-listow-motywacyjnych/.

O czym i jak pisać w liście motywacyjnym?

Na wstępie należy zadbać o to, aby każdy list motywacyjny był skierowany indywidualnie do pracodawcy, do którego składamy aplikację. Rekruterzy szybko wyłapują listy pisane masowo, zdecydowanie na korzyść kandydata zadziała ten napisany w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie.

Przeczytaj też: https://twojepajeczno.pl/porady/list-motywacyjny-dlaczego-warto-go-napisac/

W trakcie pisania miej przy sobie ogłoszenie, na które aplikujesz. Sprawdź jakie umiejętności są wymagane i jeśli je posiadasz, szczególnie je podkreśl.
Pisząc list, opisz dokładnie czym zajmowałeś się na poprzednich stanowiskach, nie zapominaj o umiejętnościach miękkich.

Ważną częścią listu jest zaprezentowanie swoich osiągnięć, opisz realizację stawianych ci celów i to jak je osiągnąłeś, wskaż, które z twoich cech ci w tym pomogły.
Obowiązkowo wspomnij o wszelkich dodatkowych inicjatywach, które podjąłeś, może któreś z twoich działań miały szczególny wpływ na działanie zespołu lub organizacji?
Każdy z nas oprócz szeregu zalet, które już opisałeś, posiada również wady, w liście motywacyjnym wskaż, że jesteś ich świadom oraz pokaż, jak codziennie nad nimi pracujesz.

Nie zapomnij napisać, dlaczego zależy ci na pracy w organizacji, do której aplikujesz. W tym miejscu wspomnij również o wartości, którą wniesiesz do firmy po zatrudnieniu właśnie ciebie. Wskaż, dlaczego to właśnie ty jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko.
Na koniec, koniecznie sprawdź, czy w treści listu nie popełniłeś literówek oraz błędów ortograficznych. Możesz poprosić przyjaciela, aby przeczytał twój list i podzielił się z tobą spostrzeżeniami na jego temat.

Nietuzinkowe i zawsze funkcjonalne kable telewizyjne

0
Nietuzinkowe i zawsze funkcjonalne kable telewizyjne

Przynajmniej jeszcze na razie nie ma możliwości odbioru programów telewizyjnych bez odpowiednich kabli.

I jesteśmy przekonani o tym że także i wy jesteście już teraz tego jak najbardziej świadomi. Czy jednak na przykład ty posiadasz przy swoim odbiorniku możliwie jak najlepszy kabel? A może masz już taki który nadaje się tylko do możliwie jak najszybszej i przede wszystkim jak najbardziej konkretnej wymiany? Jeżeli tak właśnie jest w twojej sytuacji to według nas będzie bardzo dobrze jeśli już w tej chwili poznasz ofertę pewnego według nas znakomitego sklepu. Link do jego strony internetowej masz podany poniżej. Tutaj zawsze kiedy tylko będziesz chciał i sobie życzył zakupisz dla siebie naprawdę wyśmienity i to pod każdym względem kabel telewizyjny. I już teraz my możemy zapewnić ciebie o tym że z tych zakupów będziesz naprawdę bardzo zadowolonym. A twoje zadowolenie bez dwóch zdań będzie na pewno nieprzemijające i to przez wiele lat.

Bardzo dobre i wytrzymałe kable telewizyjnego

Zawsze kiedy będziecie chcieli zakupić dla siebie kabel telewizyjny to postarajcie się o to żeby miejscem jego nabycia był możliwie jak najlepszy pod każdym względem sklep. Czy taki w naszym kraju już istnieje i czy można mu zaufać? Na szczęście tak. Jeżeli nie wiecie jeszcze o którym wam konkretnie opowiadamy to link do jego strony internetowej macie podany poniżej. W tym miejscu zawsze kiedy tylko będziecie chcieli i sobie życzyli kupicie dla siebie znakomity kabel do telewizora. A potem na pewno będziecie bardzo zadowoleni z jego szeroko rozumianej pracy. O czym się szybko przekonacie. Postawcie zatem już teraz na prawdziwy profesjonalizm. I na pewno tak właśnie będzie w waszym przypadku jeżeli i wy możliwie jak najszybciej wybierzecie się na wspomniane zakupy których przedmiotem będzie z pewnością niejeden znakomity kabel hdmi 2.0. Z takimi profesjonalistami kooperacja zawsze dla każdego jest dużą przyjemnością. I na pewno także i ty przekonasz się o tym sam już po pierwszych swoich zakupach.

Zalety korzystania z newsletterów

0
Zalety korzystania z newsletterów

Czy newslettery opanowały przestrzeń Internetu? Z pewnością nie są one najpopularniejszym i jedynym narzędziem e-marketingu, ale mimo to trzeba podkreślić ich rosnącą rolę w przestrzeni reklamowej. Jakie są zatem najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia mailingu reklamowego i czy jest on jedynym lekiem na bolączki polskich przedsiębiorców?

Czym jest marketing mailowy?

Popularny newsletter to nic innego, jak treść udostępniana innym użytkownikom w formie maila. Treść ta ma zwykle charakter reklamowy i jest ukierunkowana na promocję konkretnego produktu lub usługi. O skuteczności tej formy marketingu decyduje przede wszystkim sposób jej rozsyłania, a także umiejętność jej personalizacji. Aby otrzymać newsletter na swoją skrzynkę e-mail, trzeba wyrazić taką chęć np. w trakcie zamawiania konkretnego produktu. W wielu e-sklepach można to zrobić również za pomocą specjalnego, internetowego formularza.

Newslettery = korzyści

Nie jest tajemnicą, że mailing reklamowy niesie ze sobą sporo korzyści. Pierwsza z nich jest możliwość personalizacji oferty, której treść można dostosować do wymagań konkretnego klienta. Kolejną zaletą jest budowanie pozytywnego obrazu marki wśród dotychczasowych i potencjalnych klientów. Do listy korzyści trzeba też dopisać podtrzymanie kontaktu handlowego z wybranym podmiotem. Z punktu widzenia firmy dużo korzystniejszym (i tańszym marketingowo) rozwiązaniem jest utrzymanie stałego klienta, niż próby jego „zdobycia”.

Automatyzacja procesu marketingowego

Z punktu widzenia właściciela e-sklepu newsletter to narzędzie, którego potencjał nie ogranicza się wyłącznie do marketingu. Wręcz przeciwnie – jest to forma reklamy, która jest funkcjonalnym nośnikiem treści. A to oznacza, że jej wdrażanie może być realizowane za pomocą zaawansowanych platform funkcjonujących w ramach dobrze znanych aplikacji e-commerce. W ramach tych narzędzi użytkownik może:

– samodzielnie tworzyć listę mailingową, kierując treści do grupy ściśle określonych odbiorców,

– tworzyć harmonogram udostępniania treści, dzięki któremu email marketing dociera do odbiorcy zawsze na czas,

– personalizować ofertę z myślą o konkretnym użytkowniku dokonanych przezeń ostatnich zakupach,

– dostosowywać wysokość rabatów promocyjnych do wartości zakupionego przez danego klienta asortymentu itd.

Podsumowując, wykorzystanie potencjału jaki dają newslettery to spora szansa dla przedsiębiorcy. Niemniej istnieją również alternatywne narzędzia marketingowe (w tym promocje docelowe, kupony rabatowe itd.), które również cieszą się bardzo dużą popularnością wśród przedsiębiorców i ich klientów.

Zaciągnięcie kredytu gotówkowego

0
kreedyt

Badanie przeprowadzone przez University of Chicago Booth School of Business wykazało, że przedsiębiorcy, którzy pożyczają pieniądze, mają większe szanse na sukces.

Jak programy automatyzują czynności?

0
Program do fakturowania

Na świecie istnieje wielu wspaniałych przedsiębiorców, którzy wymyślają niebywałe produkty. Od początku kapitalizmu powstają całkiem nowe przedmioty odpowiadające potrzebom konsumentów w każdym zakresie.

GDPR i Facebook: Jak dbać o bezpieczeństwo reklam

0
GDPR i Facebook: Jak dbać o bezpieczeństwo reklam

Jeśli jesteś doświadczonym marketerem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że używasz Facebook Ads, aby rozwijać swój biznes. Aby bezpiecznie reklamować się na Facebooku, musisz wiedzieć wszystko o Facebook Lead Ads i GDPR.

Być może zastanawiasz się, co GDPR i Facebook mają wspólnego. Cóż, w tym artykule mamy zamiar zanurzyć się w znaczenie GDPR i jak to wpłynęło na marketing w mediach społecznościowych i strategii generowania leadów.

Co to jest GDPR?

GDPR (General Data Protection Regulation) to europejskie prawo, które przewiduje, że firmy powinny chronić dane osobowe i prywatność odbiorców z UE w przypadku transakcji, które mają miejsce w krajach członkowskich UE. Zmienia ona zasady dla firm, które gromadzą, przechowują lub przetwarzają dane dotyczące mieszkańców UE. Dotyczy to m.in. Facebooka, Google’a i innych firm, które wykorzystują duże ilości danych. Dotyczy to również firm, które są obecne na rynku cyfrowym w UE oraz firm z całego świata, które wykorzystują dane osobowe ludzi w Unii Europejskiej.

Dotyczy to wielu reklamodawców, przy czym aż 52,8% Digital Marketers uważa regulacje rządowe lub zagrożenie regulacjami za przeszkodę w ich zdolności do wykorzystania danych użytkowników. Najbardziej niepokojące jest jednak to, że 41% marketerów – wciąż, po tym jak GDPR zostało oficjalnie przyjęte w 2018 roku – przyznaje, że nie w pełni rozumie zarówno prawo, jak i najlepsze praktyki, które regulują wykorzystanie danych osobowych konsumentów.

Dlaczego GDPR jest ważne?

GDPR pomaga chronić prywatność ludzi. Wiele osób obawia się o swoją prywatność i utratę ważnych informacji. Badanie przeprowadzone na grupie 7500 konsumentów we Francji, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych wykazało, że 80% konsumentów stwierdziło, że utrata danych bankowych i finansowych jest głównym powodem do niepokoju, podczas gdy utrata informacji dotyczących bezpieczeństwa, takich jak hasła i informacje dotyczące tożsamości, takie jak paszporty lub prawo jazdy, były wymieniane jako powód do niepokoju przez 75% respondentów.

Na podstawie tych liczb można zrozumieć, że ludzie obawiają się kradzieży swoich danych na wielu poziomach i w wielu branżach. GDPR ma na celu ochronę tych danych, bez względu na to, czego dotyczą. Dbanie o bezpieczeństwo informacji jest ważne, zarówno kogoś jak i własnych – https://techpolska.pl/facebook-wyloguj-ze-wszystkich-urzadzen-jak-to-zrobic/ – tu dowiesz się jak dbać o swoje konto na fb.

Rodzaje danych chronionych przez GDPR

Aby z powodzeniem dostosować się do przepisów GDPR, musisz znać rodzaj danych, których one dotyczą. Poniżej znajduje się siedem konkretnych danych, które wymagają ochrony:

Informacje o tożsamości, takie jak imię i nazwisko, adres, numery identyfikacyjne
Dane internetowe, takie jak lokalizacja, adres IP, dane z plików cookie i znaczniki RFID
Dane dotyczące zdrowia i dane genetyczne
Dane rasowe lub etniczne
poglądy polityczne
orientacja seksualna

Przyspiesz swoją stronę i popraw pozycję w lokalnych wynikach SEO!

0
Przyspiesz swoją stronę i popraw pozycję w lokalnych wynikach SEO!

Wolno ładująca się strona oznacza, że klienci będą odchodzić, zanim będziesz miał szansę im sprzedać. Duże obrazy i filmy mogą spowolnić działanie strony, szczególnie na urządzeniach mobilnych. Ale inne rzeczy również mogą przyczynić się do długiego czasu ładowania i powolnego działania strony firmowej. Możesz użyć GTmetrix lub Pingdom Tools, aby przetestować szybkość swojej strony. Jeśli nie jesteś technicznie skłonny, dowiedzieć się dokładnie, jak przyspieszyć witrynę może oznaczać wynajęcie profesjonalisty.

Zaimplementuj na swojej stronie dane strukturalne

Dane strukturalne lub znaczniki schematu to kod odczytywany maszynowo, który umieszczasz na stronie internetowej, aby pomóc wyszukiwarkom zebrać więcej informacji o Twojej firmie. Na przykład, jeśli organizujesz wydarzenia, możesz umieścić na swojej stronie dane strukturalne, aby wyszukiwarki mogły wyświetlić harmonogram nadchodzących wydarzeń. Umieszczenie danych strukturalnych w witrynie pomoże wyszukiwarkom zrozumieć, w jakiej branży działa Twoja firma, jakie są godziny otwarcia, jakie produkty sprzedajesz itp.

Istnieją setki różnych typów danych, które można umieścić w ten sposób na swojej stronie, w tym:

  • Wydarzenia
  • FAQ
  • Godziny pracy
  • Protipy
  • Oferty pracy
  • Recenzja

Włączając dane strukturalne na swojej stronie, pomagasz wyszukiwarkom wyświetlać prawidłowe informacje o Twojej firmie.

Zdobądź lokalne linki do swojej witryny

Lokalne linki są silnym sygnałem rankingowym, który pomaga Twojej witrynie pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania. Linki z innych stron lokalnych firm, lokalnych organizacji non-profit, a nawet strony internetowej miasta może zapewnić witrynę legitymacji. Szukaj synergii z innymi lokalnymi firmami, które mają taką samą klientelę jak ty.

Umieść miasto w tytule strony

Przeczytanie https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ pomoże Ci również zagłębić się w CMS (system zarządzania treścią) swojej strony internetowej i zaktualizować tytuł witryny, aby zawierać miasto i stan jesteś w. Ta prosta wskazówka pomoże Ci w rankingu na stronach wyników wyszukiwarek. Zanim jeszcze klienci klikną na Twój link, będą wiedzieli, że mają do czynienia z lokalną firmą.

Napisz bloga

Blog na stronie firmowej nie jest po to, aby wylać swoje myśli i uczucia. Chodzi o to, aby udowodnić, że jest się lokalnym autorytetem w swojej dziedzinie. Blog, który dostarcza prawdziwej wartości Twoim klientom, przyciąga ich do Twojej firmy. Możesz stworzyć wspaniałe lokalne zasoby, które zapewnią więcej lokalnych linków, aby pomóc Twojej strategii SEO – przypomina https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ .

Usługa optymalizacji Google My Business

Google jest najpopularniejszym silnikiem wyszukiwania lokalnego i jeśli nie pojawiasz się w jego wynikach, to tracisz cennych klientów. Lokalne SEO to świetny sposób, aby pomóc Twojej firmie się rozwijać. Mamy sprawdzone strategie, które zapewnią, że zostaniesz znaleziony w lokalnych wynikach wyszukiwania przez kupujących.

  • Rozwijaj swoją bazę klientów szybciej, stając się bardziej widocznym online
  • Zwiększ konwersję i zwiększ ROI dzięki wyższej jakości leadom
  • Wykorzystaj naszą ekspertyzę, aby poprawić ranking GMB dla lepszej widoczności
  • Uzyskaj lepszy wgląd w skuteczność Twojej strategii marketingowej
  • Większy ruch na Twojej stronie internetowej i w sklepie fizycznym

Zoptymalizowany profil biznesowy Google

Zoptymalizowany profil biznesowy Google zaprojektowany w celu uzyskania rankingu dla słów kluczowych, które mają znaczenie. Lokalni klienci szukający Twoich usług znajdą Cię na swoich ekranach i będą mogli błyskawicznie skontaktować się z Twoją firmą.

Profil zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych

Słowa kluczowe to terminy, których Twoi klienci szukają, aby znaleźć Twoje produkty i usługi. Identyfikujemy obszerną listę tych terminów i upewnić się, że zoptymalizowany profil Google Business jest zaprojektowany, aby pokazać się na tych wyszukiwań.

Nowoczesny system rejestracji czasu pracy dla biur i urzędów

0
Nowoczesny system rejestracji czasu pracy dla biur i urzędów

Dziś technologia rozwija się w bardzo szybkim tempie. Podpowiadamy, jakie narzędzia można wdrożyć do biur i urzędów, aby za pomocą nowoczesnych technik rejestrować czas pracy. Oto kilka interesujących rozwiązań.

Funkcjonalny ekran

Rejestrator czasu pracy w formie kolorowego ekranu dotykowego doskonale sprawdzi się w swojej roli. Urządzenie o określonej porze przełącza się z rejestracji wejść na rejestrację wyjść z biura czy urzędu. Może również rejestrować wyjścia socjalne oraz służbowe. To stanowi bardzo nowoczesne, a zarazem praktyczne rozwiązanie. 

W dodatku specjalna aplikacja może w rzeczywistym czasie pokazywać listę pracowników obecnych i nieobecnych. Dzięki temu można znacznie łatwiej przypisać określone zadania, a tym samym poprawić efektywność pracy. Więcej informacji dowiesz się od specjalistów z firmy Micromade. Ponadto warto odwiedzić stronę https://micromade.pl/.

Szerokie możliwości

Odpowiednio dobrany system ewidencji wejść i wyjść może obsługiwać różne wydziały biura czy urzędu, które będą zarządzane z jednego miejsca. Ponadto użytkownik może liczyć na kontrolę dostępu do przestrzeni w biurze, do których mogą wejść jedynie uprawnieni pracownicy. 

Tego typu rozwiązania sprawdzają się w wielu miejscach i działają bezawaryjnie. Dzięki temu praca jest w pełni bezpieczna, a oferowane przez firmę Micromade systemy dopasowane są do dzisiejszych standardów. To sprawia, że wielu przedsiębiorców oraz zarządców urzędów korzysta z nich na co dzień.

Identyfikatory systemu wejść i wyjść

System wejść i wyjść może wykorzystywać transpondery w formie kart plastikowych czy breloczków. Wystarczy je zbliżyć do czytnika, aby nastąpiła identyfikacja. To sprawdzona, a zarazem bardzo skuteczna i bezawaryjna funkcjonalność, która znalazła zastosowanie zarówno w biurach, jak i na parkingach prywatnych. Warto nadmienić, że technologia działa błyskawicznie i spotkała się z bardzo szerokim uznaniem wśród przedsiębiorców, które w sposób szczególny cenią wygodę i bezpieczeństwo. 

Skuteczne raportowanie

Oprogramowanie związane z raportowaniem czasu pracy pozwala na generowanie miesięcznych raportów pracowników, raportów zbiorowych, kart czasu pracy, raportów nieobecności, obecności czy frekwencji. Ponadto może tworzyć kalendarze, harmonogramy, a także regulaminy pracy. System wyposażony jest w program TeamViewer, co pozwala na szerokie możliwości pomocy i współpracy.

Jak dokonać najlepszego wyboru?

Aby sięgnąć po sprawdzone i funkcjonalne rozwiązanie, wystarczy skontaktować się z profesjonalną obsługą firmy Micromade. W ten sposób skorzystasz z wielu wskazówek
i wybierzesz system dopasowany do charakteru Twojego biura. Możesz liczyć na wiele interesujących technologii, dzięki którym zadbasz o komfort pracy.

ZOBACZ TEŻ