piątek, sierpień 22, 2025

Zaciągnięcie kredytu gotówkowego

0
kreedyt

Badanie przeprowadzone przez University of Chicago Booth School of Business wykazało, że przedsiębiorcy, którzy pożyczają pieniądze, mają większe szanse na sukces.

Jak programy automatyzują czynności?

0
Program do fakturowania

Na świecie istnieje wielu wspaniałych przedsiębiorców, którzy wymyślają niebywałe produkty. Od początku kapitalizmu powstają całkiem nowe przedmioty odpowiadające potrzebom konsumentów w każdym zakresie.

GDPR i Facebook: Jak dbać o bezpieczeństwo reklam

0
GDPR i Facebook: Jak dbać o bezpieczeństwo reklam

Jeśli jesteś doświadczonym marketerem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że używasz Facebook Ads, aby rozwijać swój biznes. Aby bezpiecznie reklamować się na Facebooku, musisz wiedzieć wszystko o Facebook Lead Ads i GDPR.

Być może zastanawiasz się, co GDPR i Facebook mają wspólnego. Cóż, w tym artykule mamy zamiar zanurzyć się w znaczenie GDPR i jak to wpłynęło na marketing w mediach społecznościowych i strategii generowania leadów.

Co to jest GDPR?

GDPR (General Data Protection Regulation) to europejskie prawo, które przewiduje, że firmy powinny chronić dane osobowe i prywatność odbiorców z UE w przypadku transakcji, które mają miejsce w krajach członkowskich UE. Zmienia ona zasady dla firm, które gromadzą, przechowują lub przetwarzają dane dotyczące mieszkańców UE. Dotyczy to m.in. Facebooka, Google’a i innych firm, które wykorzystują duże ilości danych. Dotyczy to również firm, które są obecne na rynku cyfrowym w UE oraz firm z całego świata, które wykorzystują dane osobowe ludzi w Unii Europejskiej.

Dotyczy to wielu reklamodawców, przy czym aż 52,8% Digital Marketers uważa regulacje rządowe lub zagrożenie regulacjami za przeszkodę w ich zdolności do wykorzystania danych użytkowników. Najbardziej niepokojące jest jednak to, że 41% marketerów – wciąż, po tym jak GDPR zostało oficjalnie przyjęte w 2018 roku – przyznaje, że nie w pełni rozumie zarówno prawo, jak i najlepsze praktyki, które regulują wykorzystanie danych osobowych konsumentów.

Dlaczego GDPR jest ważne?

GDPR pomaga chronić prywatność ludzi. Wiele osób obawia się o swoją prywatność i utratę ważnych informacji. Badanie przeprowadzone na grupie 7500 konsumentów we Francji, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych wykazało, że 80% konsumentów stwierdziło, że utrata danych bankowych i finansowych jest głównym powodem do niepokoju, podczas gdy utrata informacji dotyczących bezpieczeństwa, takich jak hasła i informacje dotyczące tożsamości, takie jak paszporty lub prawo jazdy, były wymieniane jako powód do niepokoju przez 75% respondentów.

Na podstawie tych liczb można zrozumieć, że ludzie obawiają się kradzieży swoich danych na wielu poziomach i w wielu branżach. GDPR ma na celu ochronę tych danych, bez względu na to, czego dotyczą. Dbanie o bezpieczeństwo informacji jest ważne, zarówno kogoś jak i własnych – https://techpolska.pl/facebook-wyloguj-ze-wszystkich-urzadzen-jak-to-zrobic/ – tu dowiesz się jak dbać o swoje konto na fb.

Rodzaje danych chronionych przez GDPR

Aby z powodzeniem dostosować się do przepisów GDPR, musisz znać rodzaj danych, których one dotyczą. Poniżej znajduje się siedem konkretnych danych, które wymagają ochrony:

Informacje o tożsamości, takie jak imię i nazwisko, adres, numery identyfikacyjne
Dane internetowe, takie jak lokalizacja, adres IP, dane z plików cookie i znaczniki RFID
Dane dotyczące zdrowia i dane genetyczne
Dane rasowe lub etniczne
poglądy polityczne
orientacja seksualna

Przyspiesz swoją stronę i popraw pozycję w lokalnych wynikach SEO!

0
Przyspiesz swoją stronę i popraw pozycję w lokalnych wynikach SEO!

Wolno ładująca się strona oznacza, że klienci będą odchodzić, zanim będziesz miał szansę im sprzedać. Duże obrazy i filmy mogą spowolnić działanie strony, szczególnie na urządzeniach mobilnych. Ale inne rzeczy również mogą przyczynić się do długiego czasu ładowania i powolnego działania strony firmowej. Możesz użyć GTmetrix lub Pingdom Tools, aby przetestować szybkość swojej strony. Jeśli nie jesteś technicznie skłonny, dowiedzieć się dokładnie, jak przyspieszyć witrynę może oznaczać wynajęcie profesjonalisty.

Zaimplementuj na swojej stronie dane strukturalne

Dane strukturalne lub znaczniki schematu to kod odczytywany maszynowo, który umieszczasz na stronie internetowej, aby pomóc wyszukiwarkom zebrać więcej informacji o Twojej firmie. Na przykład, jeśli organizujesz wydarzenia, możesz umieścić na swojej stronie dane strukturalne, aby wyszukiwarki mogły wyświetlić harmonogram nadchodzących wydarzeń. Umieszczenie danych strukturalnych w witrynie pomoże wyszukiwarkom zrozumieć, w jakiej branży działa Twoja firma, jakie są godziny otwarcia, jakie produkty sprzedajesz itp.

Istnieją setki różnych typów danych, które można umieścić w ten sposób na swojej stronie, w tym:

  • Wydarzenia
  • FAQ
  • Godziny pracy
  • Protipy
  • Oferty pracy
  • Recenzja

Włączając dane strukturalne na swojej stronie, pomagasz wyszukiwarkom wyświetlać prawidłowe informacje o Twojej firmie.

Zdobądź lokalne linki do swojej witryny

Lokalne linki są silnym sygnałem rankingowym, który pomaga Twojej witrynie pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania. Linki z innych stron lokalnych firm, lokalnych organizacji non-profit, a nawet strony internetowej miasta może zapewnić witrynę legitymacji. Szukaj synergii z innymi lokalnymi firmami, które mają taką samą klientelę jak ty.

Umieść miasto w tytule strony

Przeczytanie https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ pomoże Ci również zagłębić się w CMS (system zarządzania treścią) swojej strony internetowej i zaktualizować tytuł witryny, aby zawierać miasto i stan jesteś w. Ta prosta wskazówka pomoże Ci w rankingu na stronach wyników wyszukiwarek. Zanim jeszcze klienci klikną na Twój link, będą wiedzieli, że mają do czynienia z lokalną firmą.

Napisz bloga

Blog na stronie firmowej nie jest po to, aby wylać swoje myśli i uczucia. Chodzi o to, aby udowodnić, że jest się lokalnym autorytetem w swojej dziedzinie. Blog, który dostarcza prawdziwej wartości Twoim klientom, przyciąga ich do Twojej firmy. Możesz stworzyć wspaniałe lokalne zasoby, które zapewnią więcej lokalnych linków, aby pomóc Twojej strategii SEO – przypomina https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ .

Usługa optymalizacji Google My Business

Google jest najpopularniejszym silnikiem wyszukiwania lokalnego i jeśli nie pojawiasz się w jego wynikach, to tracisz cennych klientów. Lokalne SEO to świetny sposób, aby pomóc Twojej firmie się rozwijać. Mamy sprawdzone strategie, które zapewnią, że zostaniesz znaleziony w lokalnych wynikach wyszukiwania przez kupujących.

  • Rozwijaj swoją bazę klientów szybciej, stając się bardziej widocznym online
  • Zwiększ konwersję i zwiększ ROI dzięki wyższej jakości leadom
  • Wykorzystaj naszą ekspertyzę, aby poprawić ranking GMB dla lepszej widoczności
  • Uzyskaj lepszy wgląd w skuteczność Twojej strategii marketingowej
  • Większy ruch na Twojej stronie internetowej i w sklepie fizycznym

Zoptymalizowany profil biznesowy Google

Zoptymalizowany profil biznesowy Google zaprojektowany w celu uzyskania rankingu dla słów kluczowych, które mają znaczenie. Lokalni klienci szukający Twoich usług znajdą Cię na swoich ekranach i będą mogli błyskawicznie skontaktować się z Twoją firmą.

Profil zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych

Słowa kluczowe to terminy, których Twoi klienci szukają, aby znaleźć Twoje produkty i usługi. Identyfikujemy obszerną listę tych terminów i upewnić się, że zoptymalizowany profil Google Business jest zaprojektowany, aby pokazać się na tych wyszukiwań.

Nowoczesny system rejestracji czasu pracy dla biur i urzędów

0
Nowoczesny system rejestracji czasu pracy dla biur i urzędów

Dziś technologia rozwija się w bardzo szybkim tempie. Podpowiadamy, jakie narzędzia można wdrożyć do biur i urzędów, aby za pomocą nowoczesnych technik rejestrować czas pracy. Oto kilka interesujących rozwiązań.

Funkcjonalny ekran

Rejestrator czasu pracy w formie kolorowego ekranu dotykowego doskonale sprawdzi się w swojej roli. Urządzenie o określonej porze przełącza się z rejestracji wejść na rejestrację wyjść z biura czy urzędu. Może również rejestrować wyjścia socjalne oraz służbowe. To stanowi bardzo nowoczesne, a zarazem praktyczne rozwiązanie. 

W dodatku specjalna aplikacja może w rzeczywistym czasie pokazywać listę pracowników obecnych i nieobecnych. Dzięki temu można znacznie łatwiej przypisać określone zadania, a tym samym poprawić efektywność pracy. Więcej informacji dowiesz się od specjalistów z firmy Micromade. Ponadto warto odwiedzić stronę https://micromade.pl/.

Szerokie możliwości

Odpowiednio dobrany system ewidencji wejść i wyjść może obsługiwać różne wydziały biura czy urzędu, które będą zarządzane z jednego miejsca. Ponadto użytkownik może liczyć na kontrolę dostępu do przestrzeni w biurze, do których mogą wejść jedynie uprawnieni pracownicy. 

Tego typu rozwiązania sprawdzają się w wielu miejscach i działają bezawaryjnie. Dzięki temu praca jest w pełni bezpieczna, a oferowane przez firmę Micromade systemy dopasowane są do dzisiejszych standardów. To sprawia, że wielu przedsiębiorców oraz zarządców urzędów korzysta z nich na co dzień.

Identyfikatory systemu wejść i wyjść

System wejść i wyjść może wykorzystywać transpondery w formie kart plastikowych czy breloczków. Wystarczy je zbliżyć do czytnika, aby nastąpiła identyfikacja. To sprawdzona, a zarazem bardzo skuteczna i bezawaryjna funkcjonalność, która znalazła zastosowanie zarówno w biurach, jak i na parkingach prywatnych. Warto nadmienić, że technologia działa błyskawicznie i spotkała się z bardzo szerokim uznaniem wśród przedsiębiorców, które w sposób szczególny cenią wygodę i bezpieczeństwo. 

Skuteczne raportowanie

Oprogramowanie związane z raportowaniem czasu pracy pozwala na generowanie miesięcznych raportów pracowników, raportów zbiorowych, kart czasu pracy, raportów nieobecności, obecności czy frekwencji. Ponadto może tworzyć kalendarze, harmonogramy, a także regulaminy pracy. System wyposażony jest w program TeamViewer, co pozwala na szerokie możliwości pomocy i współpracy.

Jak dokonać najlepszego wyboru?

Aby sięgnąć po sprawdzone i funkcjonalne rozwiązanie, wystarczy skontaktować się z profesjonalną obsługą firmy Micromade. W ten sposób skorzystasz z wielu wskazówek
i wybierzesz system dopasowany do charakteru Twojego biura. Możesz liczyć na wiele interesujących technologii, dzięki którym zadbasz o komfort pracy.

Czy we Wrocławiu można znaleźć dobrą pracę?

0
Czy we Wrocławiu można znaleźć dobrą pracę

Rynek pracy w naszym kraju na pewno można nazwać dosyć dynamicznym. Oczywiście są regiony, w których mamy do czynienia z większymi możliwościami znalezienia pracy, ale są także i te, w których znalezienie pracy jest znacznie trudniejsze. W tym miejscu w sposób szczególny wskażemy na Wrocław, pytamy o Wrocław i o możliwości znalezienia pracy w tym mieście. Zasadniczo Wrocław to spore miasto, to rozwojowe miasto, a więc jednocześnie jeśli komuś zależy na znalezieniu zatrudnienia, to nie ma z tym większego problemu.

Maszyny dla przemysłu spożywczego

0
oparzelnik

Sektor spożywczy wymaga ciągłego rozwoju wraz z biegiem czasu. Jedzenie samo się nie wyczaruje, trzeba do tego wiele pracy, pracy rąk ludzkich, albo właśnie zmechanizowania sektora. Nowy rok 2022 przywitał właśnie sektor rolno-spożywczy, dlatego pierwsze maszyny dla przemysłu spożywczego powinny być zakupione we sposób przemyślany i rozsądny, a do takich z pewnością należą produkty firmy Nitro-Tech. Produkty solidne, trwałe, a przede wszystkim proste w obsłudze oraz spełniające swoje funkcje, czyli ułatwienie pracy w gałęzi żywnościowej. Nowoczesne maszyny ze stali nierdzewnej sprawiają, że firma Nitro-Tech jest jedną z najlepszych na rynku, zwłaszcza w przetwórstwie mięsa czy produkcji wędlin. Przyjrzyjmy się dwóm oferowanym maszynom, które z pewnością spełnią swoje zadanie, jeśli dostaną swoją szansę.

Marketing szeptany na forach – jak go efektywnie realizować?

0
Marketing szeptany na forach

Fora internetowe kryją w sobie duży potencjał marketingowy. Szukając informacji na temat produktów czy usług, często kierujemy się opiniami innych osób. Marketing szeptany ma na celu zachęcenie potencjalnych klientów do poznania oferty firmy. Jak go stosować i dlaczego warto to robić?

Czym kierować się przy wyborze systemu SCADA?

0
system SCADA

SCADA to bardzo przydatne narzędzie zarówno dla dużych zakładów przemysłowych jak i mniejszych firm produkcyjnych. Umożliwia ono zaawansowane monitorowanie procesów produkcyjnych, a tym samym zwiększenie kontroli nad biznesem.

Hosting WordPress – najważniejsze sprawy przed wyborem hostingu

0
Hosting WordPress

Serwerów dedykowanych i spełniających wymagania WordPress jest mnóstwo – jednak odnalezienia tego odpowiedniego może przysporzyć trudności. Odpowiednio dobrane środowisko gwarantuje maksymalne wykorzystanie możliwości WordPress. Ważne, by wybrany serwer był przyjaznym hostingiem, oferował wsparcie w trudnych sytuacjach oraz gwarantował maksymalne bezpieczeństwo. Poniżej podpowiadamy jak wybrać odpowiedni serwer dla strony WordPress.

Serwery dla WordPress – jak wybierać, by trafić? 

Wybór serwera hostingowego nigdy nie jest łatwy, a w przypadku stron WordPress sprawa staje się jeszcze bardziej skomplikowana. Warto sięgać przede wszystkim po oferty sprofilowane pod kątem stron oparty właśnie na WordPressie. Kluczowe są takie mechanizmy jak Firewall, zastosowanie systemu anty-exploit oraz możliwość skanowania przechowywanych plików pod kątem obecności złośliwego kodu. 

Ważnym aspektem backupu jest także zapewnienie kopii bezpieczeństwa. Warto zwrócić uwagę, jak często wykonywane są kopie bezpieczeństwa w interesującym Cię hostingu oraz jak długo są przechowywane. Warto także sprawdzić, czy interesujący Cię hosting nie stawia ograniczeń w zakresie dodatkowy kopii zapasowych. 

Dla sklepów internetowych pomocne są certyfikaty SSL, służące do szyfrowania połączeń HTTP oraz danych wysyłanych do serwera. Wykorzystanie protokołu SSL gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo, zarówno Tobie jak i klientom odwiedzającym Twoją stronę. 

Dostępność i wsparcie techniczne w serwerach hostingowych 

Hosting WordPress powinien działań bezawaryjnie, a sam serwer powinien być maksymalnie dostępny. Dobrej jakości hosting to ten, który oferuje dostępność na poziomie 99 procent, poświęcając jedynie minimum czasu na przeprowadzenie czynności konserwacyjnych. Wybierając hosting, możesz zwrócić uwagę, jak często i w jakich porach wykonywane są prace konserwacyjne. 

Dostępna pomoc oraz wsparcie techniczne w ramach tak zwanego helpdesku to kolejna ważna sprawa. Chodzi przede wszystkim o możliwość zgłaszania problemów związanych z funkcjonowaniem strony oraz otrzymywanie natychmiastowego wsparcia w ich rozwiązaniu. Niektóre firmy hostingowe udzielają również wsparcia w sytuacji przenoszenia danych z ich serwerów na nowe, co stanowi ułatwienie w czasie migracji dużej liczby danych. 

W wyborze firmy hostingowej kluczowe jest unikanie awarii, które sprawiają najwięcej problemów w czasie prowadzenia strony internetowej. Niestety, ale awarie dotykają sporadycznie wszystkie serwery, niezależnie od prób ich ochrony. By mieć pewność, że Twoje dane będą dostępne przez cały czas, a klienci będą mogli zalogować się na Twoją stronę, warto wybierać zaufany hosting, stawiający także na wsparcie w sytuacji awarii. Najbardziej zaufane są oczywiście duże hostingi oraz firmy stawiające na indywidualną obsługę swoich użytkowników. 

Na koniec warto podkreślić, że hosting WordPress jest dostępny w szerokim przedziale cenowym. Oczywiście, największym zainteresowaniem cieszą się firmy oferujące niskie stawki. Warto jednak unikać podejrzanie tanich ofert, zwłaszcza tych składanych przez tzw. firmy-krzaki, czyli przez serwery hostingowe o wątpliwym statusie i zaufaniu.

ZOBACZ TEŻ