poniedziałek, kwiecień 28, 2025

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowy?

0
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowy?

Zdobywanie klientów w sklepie internetowym nie jest rzeczą łatwą, tym bardziej, że konkurencja jest ogromna. Jak zwiększyć sprzedaż swoich produktów?

Projektowanie maszyn i urządzeń – podstawy

0
Projektowanie maszyn i urządzeń – podstawy

Projektowanie maszyn i rządzeń to jedna z bardziej innowacyjnych współcześnie dziedzin gospodarki. Specjaliści pracujący w tym sektorze muszą posiadać nie tylko kwalifikacje techniczne związane z projektowaniem przemysłowym i budową maszyn, ale również bardzo szeroką wiedzę na temat różnych dziedzin przemysłu.

Jak zaplanować efektywną kampanię POS?

0
Jak zaplanować efektywną kampanię POS?

Point-of-sale (w skrócie POS) to określenie grupy nośników reklamowych, wspierających sprzedaż. Czasami określ się je również jako POSM (point-of-sale materials) czy też POP (point-of-purchase). Chodzi oczywiście dokładnie o to samo, choć w Polsce najczęściej używa się określenia POS.

Hubspot sales hub – Narzędzia do marketingu

0
Hubspot sales hub

Czym jest Hubspot sales hub? Są to darmowe narzędzia sprzedażowe, które pomaga firmom przyciągać odwiedzających, konwertować potencjalnych klientów. Głównym celem tych narzędzi to automatyzacja, abyśmy mniej czasu poświęcali na wszystko a więcej zarabiali.

Oprogramowanie Hubspot sales hub zawiera wszystkie narzędzia potrzebne do prowadzenia marketingu, które mają za zadanie pomóc firmom w opanowaniu marketingu przychodzącego. Czy nie chciałbyś poświęcać mniej czasu a przy tym pozyskać więcej klientów? Dzięki temu to możliwe! Interfejs który nie dość, że jest intuicyjny to i pozwala poprawić efektywność i skuteczność komunikacji z przyszłymi i obecnymi Klientami firmy.

Na samo oprogramowanie składa się lista bezpłatnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. Narzędzia te zapewniają sprawną organizację zadań, pozwalając na zwiększenie sprzedaży, lepszą kontrolę i poprawę wyników sprzedażowych firmy. Otrzymujemy pełny panel który zapewnia pełny wgląd w postęp poszczególnych procesów, pozwalając tym samym na określenie poziomu efektywności działań sprzedażowych. Przykładowo: wysłanie e-maila w odpowiednim momencie do klienta. Nie musisz się teraz martwić o ciągłe uzupełnianie danych. Od teraz będziesz mógł skupić się na sprzedaży, ponieważ reszta będzie zautomatyzowana. Czyli wszelkie informacje o kliencie, kliknięcia, czy otwarcie e-mail. Będziesz mógł śledzić sprzedaż od samego początku aż po sam koniec.

Bardzo ważne jest śledzenie procesów sprzedażowych zakończonych sprzedażą, porażką. Będziesz mógł dzięki temu wyeliminować wszelkie rodzaju błędy, które doprowadziły do nieudanej sprzedaży. Dane w Hubspot CRM możemy wyświetlać w dwóch formach: tabeli i tablicy. Zamiast odpychać klientów przyciągaj ich jak magnes. Twórz treści, optymalizuj je pod kątem wyszukiwarek i udostępniaj w mediach społecznościowych. Angażuj potencjalnych konsumentów ze stronami docelowymi, połączeniami do działania, spersonalizowaną pocztą e-mail czy też stroną internetową.

Social media marketing – z jakich platform korzystać?

0
Social media marketing – z jakich platform korzystać

Każda firma, która chce zaistnieć na rynku internetowym, powinna generować ruch na swojej stronie. Najlepszym sposobem na osiągniecie tego celu, są media społecznościowe.

Masz ambicje na karierę za granicą? Wybierz kierunek stosunki międzynarodowe

0
Masz ambicje na karierę za granicą? Wybierz kierunek stosunki międzynarodowe

Rynek pracy dla Polaków znacznie poszerzył się w ostatnich latach. Zatrudnienie można znaleźć nie tylko w kraju, ale także za granicą. Swoje oferty kierują do absolwentów studiów korporacje międzynarodowe, instytucje państwowe, sektor NGO, czy nawet partie polityczne. Jak zatem skorzystać z szansy, by osiągnąć sukces poza granicami rodzimego państwa? Należy zapisać się na kierunek stosunki międzynarodowe, który zaznajomi z podstawami ekonomii, kulturą innych narodów oraz nauczy posługiwać się biegle językiem obcym.

Strona firmowa – jak powinna wyglądać?

0
Strona firmowa - jak powinna wyglądać?

Za pomocą strony firmowej biznesy online prowadzą dużą część swojej aktywności w Sieci. Nawet media społecznościowe nie zdołały odebrać jej tej pozycji. Co powinna zawierać skuteczna strona firmowa?

Funkcjonalne i sprawdzone liczniki jednofazowe do Twojego domu – możliwości odczytu zdalnego

0
Funkcjonalne i sprawdzone liczniki jednofazowe do Twojego domu - możliwości odczytu zdalnego

Na co zwrócić uwagę, wybierając licznik do domu? I dlaczego dobrym rozwiązaniem jest licznik jednofazowy? Warto poznać jego właściwości, by móc dokonać właściwego zakupu.

Licznik jednofazowy – właściwości jakie posiada

Licznik tego typu jest przystosowany do domów i mieszkań, które są wyposażone w standardowe AGD i RTV. Odpowiada instalacji jednofazowej o napięciu 230V, która może składać się z dwóch bądź trzech przewodów.

Licznik energii elektrycznej jest przeznaczony do mierzenia ilości energii. Jego wskazania stanowią podstawę do rozliczenia za energię w gospodarstwie domowym. Licznik jednofazowy zapewnia zdecydowanie większe możliwości użytkowania prądu.

Licznik jednofazowy – zalety

Dla wielu osób wystawianie prognoz za zużycie energii elektrycznej nie jest komfortowym rozwiązaniem. W tym zakresie licznik jednofazowy pozwala na bieżące ponoszenie opłat za energię.

Kolejną zaletą jest fakt, że tego typu urządzenia samo wysyła raport o stanie licznika i nie ma potrzeby wizyty inkasenta. Ponadto automatycznie przesyła dane na temat ewentualnej awarii sieci zasilającej odbiorcę.

Dzięki temu, że licznik daje możliwość informowania o bieżącym stanie poboru energii, możliwe jest lepsze zarządzanie nią.

Licznik jednofazowy – w jaki sposób działa i gdzie można znaleźć przydatne informacje na jego temat?

Licznik jednofazowy ma tę zaletę, że pozwala zdalnie odczytywać jego stan. Automatycznie przesyłanie danych to znaczne udogodnienie dla użytkowników, odczuwane na co dzień. W zakresie samego pomiaru zużycia energii elektrycznej licznik działa tak samo jak licznik indukcyjny oraz inne, tego typu urządzenia elektryczne.

W celach komunikacyjnych w liczniku znajduje się specjalny protokół komunikacyjny. Dane w liczniku przesyłane są w sposób zaszyfrowany, na podobnej zasadzie jak dane banku. Ich przechowywanie odbywa się w zgodzie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych. Z uwagi na to dostęp do nich jest ograniczony przez regulacje prawne a także rejestrowany i używa się ich jedynie w celu wystawiania rachunków za zużycie energii elektrycznej.

Przydatne informacje na temat licznika jednofazowego oraz automatyki budynków można znaleźć na stronie: zamel.com.

Funkcjonalne liczniki jednofazowe to znaczne udogodnienie dla właścicieli domówi i mieszkań. Dają możliwość automatycznego przesyłania informacji na temat realnego zużycia energii. Dla wielu osób są znacznie dogodniejsze niż prognozowe rachunki.

Przeczytaj też: Szacowanie kosztów montażu inteligentnego systemu sterowania domem

Nie tylko elektryczne. Rodzaje wózków widłowych

0
Nie tylko elektryczne. Rodzaje wózków widłowych

Wózki widłowe zajmują centralne miejsce wśród pojazdów wykorzystywanych w logistyce magazynowej. Jako jedyne, gwarantują tak komfortowy transport oraz załadunek różnego rodzaju materiałów, bez względu na ich gabaryty. Czytaj dalej i przekonaj się, że istnieją nie tylko wózki elektryczne o napędzie elektrycznym.

Marketing szeptany- na czym to polega?

0
Marketing szeptany- na czym to polega?

Marketing szeptany, marketing rekomendacji, z angielskiego whisper marketing lub word of mouth marketing, staje się coraz bardziej popularny. Dzieje się to za sprawą coraz szybciej wzrastającej świadomości konsumentów, którzy uzmysławiają sobie potrzebę komunikacji. Faktem jest, że współczesny konsument zdecydowanie chętniej kupi produkt marki, z którą czuje się w pewien sposób związany i która zwraca uwagę na jego potrzeby. Dzięki temu czuje się on ważny i ma poczucie, że jego zdanie jest najważniejsze.

Ale czym dokładnie jest ta forma marketingu? Jest to marketing opierający się na dialogu, którego celem jest dotarcie do konsumenta poprzez dyskusję. Może być on prowadzony w sposób jawny, przez na przykład ambasadora marki, ale również niejawnie, przez zwykłych klientów danej marki, którzy korzystają z jej usług i dzielą się opinią na jej temat.

Głównym celem marketingu szeptanego jest budowanie pozytywnego, wiarygodnego wizerunku firmy na zewnątrz, poprzez prowokowanie rozmów oraz branie udziału w dyskusji. Tworzy to więź pomiędzy marką a konsumentem, dającą poczucie opieki. Przez to marka jest postrzegana jako bardziej autentyczna i godna zaufania.

Jednak marketing rekomendacji musi być przeprowadzony odpowiedzialnie i z głową, ponieważ w przeciwnym wypadku może wręcz zaszkodzić wizerunkowi firmy. Kiedy chcemy kupić jakiś produkt, ale nie jesteśmy pewni, czy jest wart naszych pieniędzy, szukamy zazwyczaj informacji w internecie, na różnych forach czy blogach, ponieważ to tam najłatwiej znaleźć wartościowe opinie, dlatego to głównie tam działa buzz marketing. Aby marketing przyniósł oczekiwane rezultaty, produkt musi być dobrej jakości. Jeżeli klienci będą zawiedzeni, z pewnością powiadomią o tym potencjalnych nowych klientów, co przyniesie marce więcej strat niż zysków. Dodatkowo uczciwość firmy spadnie w oczach klientów. Poza tym obsługa klienta musi być wzorowa. Jest to równie ważne, jak jakość oferowanych produktów.

Uczciwość i naturalność jest najważniejsza, nie należy też być nachalnym, bo to tylko zirytuje klientów. Najczęściej popełniane błędy w marketingu szeptanym to między innymi umieszczanie postów o produkcie w nieodpowiednich miejscach, na forach niezwiązanych z tematem, pisanie fałszywych opinii lub brak wystarczającej wiedzy na temat polecanego towaru. Bardzo rażące i zniechęcające są także liczne błędy językowe oraz inadekwatny język. Najbardziej liczy się pozyskanie autentycznie zadowolonych klientów.

ZOBACZ TEŻ