Managed Hosting to usługa hostingowa dedykowana, która zapewnia użytkownikom zaawansowane zarządzanie, monitorowanie i utrzymanie serwera. Oferowany przez ovhcloud.com, Managed Hosting to rozwiązanie idealne dla firm i przedsiębiorstw, które potrzebują niezawodnego i profesjonalnego hostingu dedykowanego.
ITH rozbudowuje sieć dla firm na terenie Polski
W pierwszym kwartale 2023 roku ITH z sukcesem zwiększyło swoje możliwości infrastruktury internetowej, dodając nowe przestrzenie kolokacyjne w Warszawie i Katowicach. Obiekty te dołączają do istniejących lokalizacji na Al. Jerozolimskich w Warszawie, Bytomiu i Krakowie. Wszystkie te punkty są połączone za pomocą zaawansowanej sieci światłowodowej ITH, która umożliwia dostęp do Internetu oraz transmisję danych.
Dostarczając Klientom różnorodnych obiektów kolokacyjnych, umożliwiamy im wybór najlepszego miejsca dla ich sprzętu. Niektórzy Klienci mogą potrzebować dodatkowego centrum danych w innym mieście, a inni obiektu kolokacyjnego blisko siedziby firmy, co ułatwia dostęp dla pracowników. Jesteśmy elastyczni i możemy zaoferować kolokację w dowolnym z naszych obiektów, nawet w kilku jednocześnie, w ramach jednej sieci korporacyjnej opartej na ITH Net. – mówi Niko Bałazy, CEO ITH.
ITH — usługi telekomunikacyjne na najwyższym poziomie
Pasjonaci telekomunikacji, Niko Bałazy i Jakub Jedynak, postanowili założyć ITH, aby dostarczyć innowacyjne rozwiązania w obszarze ICT dla polskich przedsiębiorstw. Przez lata wspólnie prowadzili innego operatora z Małopolski, którego sprzedali w 2017 roku, by skupić się na tworzeniu nowych usług, takich jak Internet, kolokacja oraz hosting.
ITH zyskało uznanie klientów już od debiutu na rynku w 2020 roku, oferując możliwość bezpłatnego przetestowania usług przez prawie rok. W 2021 roku firma poszerzyła swoje portfolio o platformę hostingową Kru.pl, a także pozyskała pierwszych inwestorów. Sukcesywnie zdobywając wsparcie, w 2022 roku ITH zakończyło kolejną rundę finansowania z udziałem krakowskiego funduszu B Capital ASI oraz znanego warszawskiego przedsiębiorcy.
W ramach swojej działalności ITH zbudował również ogólnopolską sieć WAN dla SOLID MCG. Dzięki ciągłym inwestycjom w rozbudowę infrastruktury ITH świadczy usługi w takich miastach jak: Kraków, Rzezawa, Brzesko, Zielonki, Węgrzce, Katowice, cała aglomeracja śląska, Lublin, Lubin, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Zielona Góra, Rzeszów, Radom, Gdynia, Sopot, Łódź, Olsztyn, Białystok, Bydgoszcz, Gorzów Wielkopolski, Kielce, Opole, Szczecin, Toruń i Warszawa. Wsparcie finansowe i merytoryczne przyczynia się do ciągłego rozwoju i usprawnienia oferty firmy ITH.
ITH — wsparcie i elastyczność dla Twojego biznesu w zakresie usług IT
Działając na rynku IT, ITH obsługuje ponad 10 000 klientów, współpracując z takimi firmami jak CCC, Solid Security, TUZ, Rosmann i Rage Quit Games. Firma dostarcza szeroką gamę usług, takich jak Internet dla firm, łącza transmisji danych, kolokacja i serwery dedykowane, które wykorzystywane są również przez hale Panattoni, galerię Odyseja w Brzesku czy centra handlowe ATUT w całej Polsce.
ITH realizuje innowacyjny projekt ITH Ready, mający na celu podłączanie biurowców w całej Polsce do sieci ITH Net. W ramach tego projektu, zarówno najemcy, jak i właściciele oraz zarządcy budynków korzystają z takich korzyści jak:
- Ujednolicona i uporządkowana infrastruktura budynków.
- Ekspresowe wdrożenie usług ITH Net.
- Bezpłatne korzystanie z łącza podstawowego i zapasowego.
Niko Bałazy, dyrektor generalny ITH, podkreśla, że: firma jest jednym z niewielu elastycznych dostawców usług IT na rynku biznesowym, którzy specjalizują się w ciągłym dostosowywaniu się do potrzeb oraz rozwoju.

W ofercie ITH można znaleźć:
- Internet dla firm.
- Łącza transmisji danych.
- Kolokacja i serwery dedykowane.
- Telefonia IP, w tym wirtualna centrala.
- Hosting i domeny.
- Projektowanie i wdrażanie instalacji niskoprądowych oraz wewnętrznych sieci
- NaaS — kompleksowe usługi sieci firmowych jako abonament.
- Chmura publiczna.
Jakub Jedynak z ITH podkreśla, że: firma stawia na kompleksowość obsługi IT dla swoich klientów, współpracując z wewnętrznymi zespołami IT, zamiast konkurować z nimi. Elastyczność usług ITH umożliwia łatwe i szybkie modyfikowanie parametrów oraz czasu trwania umowy, z możliwością wyboru między umowami długoterminowymi, na czas nieokreślony czy nawet w modelu pre-paid.
ITH prowadzi działalność na terenie całej Polski, a główne biura firmy znajdują się w Warszawie i Krakowie. Wśród długoterminowych planów ITH są otwarcie własnego Data Center w Małopolsce oraz debiut na giełdzie.
Jakie materiały opakowaniowe są najlepsze do pakowania paczek w sklepach internetowych?
Każdy, kto prowadzi sklep internetowy, doskonale wie, jak ważna jest kwestia opakowań paczek. W branży e-commerce szybko można uzyskać zarówno pozytywne, jak i negatywne wrażenie u konsumentów, co przekłada się na powodzenie całego biznesu. Kluczowe są między innymi materiały opakowaniowe, które mają za zadania dobrze zabezpieczyć wysyłany towar, ale również dobrze się prezentować. Otóż żaden z zamawiających nie chciałby, aby jego przesyłka – a więc i produkt w niej się znajdujący – dotarła zniszczona. Co więcej, coraz częściej klienci cenią sobie ładne i estetycznie wyglądające opakowania, co może przełożyć się na wzrost zaufania do sprzedawcy i powrót do e-sklepu w przyszłości. Omówmy zatem sprawdzone materiały, które odgrywają znaczącą rolę w procesie pakowania.
W co zapakować wysyłany towar?
Ważne, aby dobrze dobrać rozmiar i nośność pudełka do pakowania. Znacznie trwalsze i o większym udźwigu okażą się pudełka kaszerowane. Ich dodatkową funkcją jest odporność na wilgoć, wskutek czego zwiększymy bezpieczeństwo zwłaszcza tych produktów, które są na nią szczególnie narażone na przykład książki lub artykuły elektroniczne. Kaszerowane pudełka mają jeszcze jedną zaletę. Dobrze wyglądają. Mogą pojawić się na nich kolory, wzory, a nawet logo marki. Możliwość zwiększenia świadomości naszej marki ma także taśma do pakowania z logiem. Dla niedużych przesyłek polecany jest karton fasonowy. Świetnie się prezentuje, bardzo solidnie zabezpiecza przesyłane produkty, a także posiada skrzydełka, dzięki którym zamkniemy go w kilka sekund. Jeżeli chcemy mieć absolutną pewność, że nasza przesyłka nie zamoknie, wybierzmy foliopaki kurierskie. To specjalne opakowania wykonane z polietylenu, które idealnie zabezpieczy przed wilgocią. Foliowe opakowania sprawdzą się na przykład przy wysyłce ubrań. Mają różne rozmiary, więc i zawartość może być większa lub mniejsza.
Czym skutecznie wypełnić paczkę ?
Na rynku znajdziemy różne wypełniacze do paczek. W zależności co wysyłamy, dobrym wypełnieniem będą: sianko do paczek, styropianowe chipsy, folia bąbelkowa. Ta ostatnia okazuje się najbardziej popularną i skuteczną metodą. Pęcherzyki powietrza amortyzują wstrząsy, a ich objętość sprawia, że produkty w paczce się nie przemieszczają.
Gdzie zakupić materiały do pakowania przesyłek?
Gdy już poznaliśmy możliwości i właściwości poszczególnych artykułów do pakowania, wybierzmy miejsce, w którym znajdziemy szeroki wybór tych produktów. Najlepszym i najtańszym rozwiązaniem będzie hurtownia opakowań. To specjalne sklepy dla przedsiębiorców, którzy często wysyłają paczki do swoich klientów. W hurtowni zawsze otrzymasz niższą cenę niż w zwykłych komercyjnych sklepach. Oferta również będzie bardziej różnorodna i dostosowana do biznesu wysyłkowego, gdyż hurtownie opakowań tworzą ofertę pod tego rodzaju działalności.
Jakie funkcje spełniają opakowania jednostkowe?
Opakowania jednostkowe to jedne z trzech głównych rodzajów opakowań stosowanych w transporcie. Jedne to opakowania zbiorcze, drugie to opakowania transportowe, a trzecie to właśnie opakowania jednostkowe. W opakowaniach jednostkowych znajdują się pojedyncze produkty. Sposób, w jaki zapakowane są towary w opakowania jednostkowe jest istotne nie tylko pod kątem funkcjonalnym (mają wytrzymać transport i magazynowanie), ale także mają spełniać funkcje estetyczne. Opakowania te będzie widział klient, odbierający swój towar od kuriera, czy kupujący produkt w sklepie.
Opakowania jednostkowe – ochraniają i przyciągają uwagę
Opakowania jednostkowe służą pakowaniu przeróżnych przedmiotów pojedynczo. Kosmetyki, zabawki, artykuły piśmiennicze, artykuły motoryzacyjne, produkty chemiczne i farmaceutyczne, czy odzież i obuwie – to przykłady kategorii produktów, dla których produkuje się opakowania jednostkowe.
Wykonane z kartonu lub innych materiałów, ochraniają produkty na sklepowych półkach czy w magazynach przed działaniem wilgoci, czy promieniowaniem słonecznym. Wiele z nich pełni oczywiście funkcję handlową. Przyciągają uwagę, przyczyniając się do zwiększenia sprzedaży produktu, który zawierają. Któż z nas nie zwrócił uwagi na szczególnie udane opakowanie jednostkowe kosmetyków, które to kosmetyki po rozpakowaniu okazały się całkowicie zwyczajnymi i powtarzalnymi produktami? Opakowania jednostkowe potrafią być urocze, wyjątkowe i innowacyjne.
Jak zamawiać opakowania jednostkowe?
Jak grzyby po deszczu w Polsce wyrastały w pewnym czasie firmy, które zajmują się produkcją opakowań reklamowych. Tworzą opakowania z plastiku, tworzyw sztucznych, tektury zwykłej i falistej. Zamawiając takie opakowania, należy dokładnie przeanalizować, jakiej dokładnie ochrony będą potrzebowały nasze produkty. Warto zrobić opakowania próbne, a gdy pierwszy set spełni swoją rolę, zamówić opakowania jednostkowe w ilości hurtowej.
Dokonując zamówienia, należy koniecznie określić, w jaki sposób produkty są magazynowane. Opakowanie jednostkowe powinno być zaprojektowane tak, aby nie utrudniać pracy magazynierom oraz tak, aby transport produktów, które do nich włożymy nie wymagał nakładania dodatkowych wysokich kosztów związanych z ochroną ładunku. Na przykład, opakowania teksturowe z wystającymi uszami i naklejonymi na to brokatowymi kulkami ze styropianu przyciągają uwagę, ale bardzo trudno jest je bezszkodowo zapakować do opakowania zbiorczego bez żadnych uszczerbków. Co do zasady, opakowanie jednostkowe o najprostszym kształcie prostopadłościanu lub sześcianu jest ostatecznie najbardziej wdzięcznym materiałem w logistyce.
Gdzie internauci szukają nowości muzycznych?
Trudno wyobrazić sobie zespół muzyczny, który nie ma swojego profilu na YouTube. Dziś większość początkujących wokalistów zaczyna właśnie promowanie muzyki właśnie na tej platformie. Co ciekawe takie były początki muzycznej drogi Dawida Kwiatkowskiego, Juli, czy Justina Biebera. Jednak kanał YouTube to nie jedyne miejsce, gdzie możliwe jest promowanie muzyki w sieci. Internauci korzystają także z innych platform streamingowych, by znaleźć muzyczne nowości. Jeżeli coś im się spodoba, dodają do swojej listy, trackują. W ten sposób wzrasta zasięg i rozpoznawalność danego utworu, a co za tym idzie także wokalisty.
Spotify – lider wśród platform streamingowych
To właśnie na tej platformie mają konto najwięksi twórcy, jest dostęp do niezliczonej liczby utworów oraz uplasowało sobie ona zaszczytne miejsce wśród słuchaczy. Nic więc dziwnego, że to właśnie tutaj zaczynają szukać nowości muzycznych. Inną sprawą jest fakt, że są to zazwyczaj nowości od ich ulubionych i uznanych twórców…
Tidal poważna konkurencja dla Spotify
Tidal może pochwalić się doskonałą jakością dźwięku, dużą ilością utworów i atrakcyjnym abonamentem, co czyni tę platformę świetnym miejscem na promowanie muzyki, także tej, która nie była dotąd znana światu. Poza tym jest bardziej opłacalny od Spotify, jeśli chodzi o stawki dla artystów, jeśli chodzi o liczbę wyświetleń i odsłuchania ich muzyki.
Bandcamp jako miejsce dla początkujących twórców
To jedna z nielicznych platform streamingowych, gdzie prym wiodą jeszcze nieznani szerszej grupie osób twórcy. Co więcej, w łatwy sposób można promować na niej własną muzykę, zwiększyć jej zasięg, a także ustalić dowolną kwotę z jej sprzedaż.
Czy na muzyce umieszczonej w sieci można zarobić?
Każdy, kto zajmuje się muzyką na poważnie, robi to nie tylko dlatego, że potrafi i chce coś dobrego puścić dalej, ale również, a może przede wszystkim dlatego, że chce na tym zarobić. Utrzymywanie się z samej muzyki nie zawsze jednak jest takie kolorowe, jak na początku się wydaje. Zarabianie na Spotify to w zasadzie niewielkie kwoty, jeżeli nie ma się odpowiedniej liczby wyświetleń, a więc i zasięgu. Nieco lepiej sprawa wygląda na Tidla, gdzie jedno wyświetlenie jest warte trochę więcej niż 2 grosze, ale nadal są to niewielkie kwoty. Muzyka znanych i lubianych twórców sprawdza się po prostu lepiej, ponieważ to pewny zysk, niż promowanie nikomu nieznanych twórców. Niemniej jednak każdy jakoś zaczynał i jeżeli tworzymy naprawdę dobrą muzykę, to nie pozostaje nam nic innego, jak znaleźć jej dystrybutora, a jednocześnie osobę, która zajmie się optymalizacją i promocją treści w Internecie.
Fulfillment dla e-commerce – co to takiego? Garść podstawowych informacji
W szeroko pojętej branży logistycznej optymalizacja procesów biznesowych jest niezbędna do tego, by móc osiągnąć sukces biznesowy. Jednym ze sposobów na realizację tego zadania jest fulfillment dla ecommerce. Co to takiego jest? Przeczytaj tekst, by móc poznać podstawowe informacje na ten temat.
Fulfillment dla ecommerce – podstawowe informacje. Definicja
Fulfillment w handlu internetowym to proces przyjmowania i przechowywania zapasów, pakowania i wysyłki zamówień oraz zarządzania obsługą klienta i zwrotami. Czym się to różni od standardowej działalności biznesowej w logistyce? Odpowiedź na pytanie jest prosta: wykonywaniem prac w tym zakresie zajmuje się zewnętrzny, wyspecjalizowany w tym zakresie podmiot. Fulfillment to nic innego jak outsourcing, czyli zewnętrzna obsługa e-commerce.
Sprawnie zorganizowany system zamówień ma zasadnicze znaczenie dla udanego biznesu internetowego, ponieważ może zadecydować o tym, czy klient jest zadowolony, czy też z frustracją zrezygnuje z oferty firmy.
Fulfillment dla e-commerce – co obejmuje ta usługa?
Dobrze wdrożony fulfillment dla e-commerce obejmuje cztery główne obszary. Zostały one przedstawione poniżej:
- przyjmowanie zamówień: jest to pierwszy krok w realizacji zamówienia złożonego przez klienta. Będziesz potrzebować systemu do otrzymywania zleceń od klientów. Jeśli zdecydujesz się na fulfillment dla e-commerce, może to znacznie usprawnić cały proces,
- kompletacja i pakowanie przesyłek: po otrzymaniu zamówienia należy sprawnie wybrać i zapakować produkty przed ich wysyłką do odbiorcy. Wiąże się to z koniecznością wyboru odpowiednich pozycji z magazynu i bezpiecznym zapakowaniem paczki,
- wysyłka zamówień: po pobraniu i zapakowaniu zamówienia konieczne będzie wysłanie go do klienta. Obejmuje to wybór metody wysyłki (np. usługi świadczone przez kurierów UPS lub FedEx), wydrukowanie etykiet wysyłkowych i nadanie paczki,
- zwroty/wymiany: czasami klienci mogą potrzebować zwrotu lub wymiany zamówionego produktu. Ten proces obejmuje otrzymanie zwróconego przedmiotu, dokonanie zwrotu pieniędzy lub wymianę, a następnie ponowne umieszczenie przedmiotu w magazynie.
Jakie są korzyści ze współpracy z firmą oferującą fulfillment?
Istnieje wiele korzyści z korzystania z usług firmy fulfillment przez przedsiębiorcę. Dzięki temu można znacznie usprawnić proces obsługi wysyłki i logistyki Twojego biznesu e-commerce Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się handlem w internecie, sprawna realizacja zamówień jest krytyczną częścią Twojej działalności.
5 pomysłów na kreatywny nadruk na koszulce
Koszulka ze spersonalizowanym nadrukiem to świetny prezent nie tylko na święta. W sprzedaży dostępnych jest wiele gotowych produktów, na pewno jednak większą radość sprawi osobie obdarowywanej t-shirt przygotowany specjalnie z myślą o niej. Jeśli szukasz pomysłu na ciekawy nadruk cyfrowy, przeczytaj nasz poradnik, a na pewno łatwiej Ci będzie znaleźć inspirację. Warto pamiętać, aby poza ciekawą grafiką dobrać odpowiedni krój i kolor t-shirtu tak, aby idealnie pasował do sylwetki.
Co zrobić aby zostać zauważonym już na pierwszych etapach rekrutacji?
Aplikując na nowe stanowisko pracy, każdy kandydat powinien zadbać o to, by wyróżnić się na tle innych. Podczas trwania procesu rekrutacji do przyszłego pracodawcy trafiają setki dokumentów CV. Aby otrzymać szansę zaprezentowania swoich umiejętności na rozmowie kwalifikacyjnej, wysłane przez nas dokumenty muszą nie tylko być najwyższej jakości, ale także podkreślać atuty, które będą najbardziej wartościowe dla przyszłego pracodawcy.
W dokumencie CV często trudno jest zamieścić wszystkie nasze umiejętności, zwłaszcza te miękkie, dlatego, mimo że nie każdy pracodawca wymaga dostarczenia listu motywacyjnego, zdecydowanie warto go napisać. Już samo dostarczenie listu, nawet gdy nie był on wymagany, wyróżni nas na tle pozostałych kandydatów.
Internet pełen jest gotowych stron proponujących wzory listów motywacyjnych. Przykładowy wzór listu motywacyjnego znajdziesz na stronie: www.aplikuj.pl/cv/wzory-listow-motywacyjnych/.
O czym i jak pisać w liście motywacyjnym?
Na wstępie należy zadbać o to, aby każdy list motywacyjny był skierowany indywidualnie do pracodawcy, do którego składamy aplikację. Rekruterzy szybko wyłapują listy pisane masowo, zdecydowanie na korzyść kandydata zadziała ten napisany w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie.
Przeczytaj też: https://twojepajeczno.pl/porady/list-motywacyjny-dlaczego-warto-go-napisac/
W trakcie pisania miej przy sobie ogłoszenie, na które aplikujesz. Sprawdź jakie umiejętności są wymagane i jeśli je posiadasz, szczególnie je podkreśl.
Pisząc list, opisz dokładnie czym zajmowałeś się na poprzednich stanowiskach, nie zapominaj o umiejętnościach miękkich.
Ważną częścią listu jest zaprezentowanie swoich osiągnięć, opisz realizację stawianych ci celów i to jak je osiągnąłeś, wskaż, które z twoich cech ci w tym pomogły.
Obowiązkowo wspomnij o wszelkich dodatkowych inicjatywach, które podjąłeś, może któreś z twoich działań miały szczególny wpływ na działanie zespołu lub organizacji?
Każdy z nas oprócz szeregu zalet, które już opisałeś, posiada również wady, w liście motywacyjnym wskaż, że jesteś ich świadom oraz pokaż, jak codziennie nad nimi pracujesz.
Nie zapomnij napisać, dlaczego zależy ci na pracy w organizacji, do której aplikujesz. W tym miejscu wspomnij również o wartości, którą wniesiesz do firmy po zatrudnieniu właśnie ciebie. Wskaż, dlaczego to właśnie ty jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko.
Na koniec, koniecznie sprawdź, czy w treści listu nie popełniłeś literówek oraz błędów ortograficznych. Możesz poprosić przyjaciela, aby przeczytał twój list i podzielił się z tobą spostrzeżeniami na jego temat.
Nietuzinkowe i zawsze funkcjonalne kable telewizyjne
Przynajmniej jeszcze na razie nie ma możliwości odbioru programów telewizyjnych bez odpowiednich kabli.
I jesteśmy przekonani o tym że także i wy jesteście już teraz tego jak najbardziej świadomi. Czy jednak na przykład ty posiadasz przy swoim odbiorniku możliwie jak najlepszy kabel? A może masz już taki który nadaje się tylko do możliwie jak najszybszej i przede wszystkim jak najbardziej konkretnej wymiany? Jeżeli tak właśnie jest w twojej sytuacji to według nas będzie bardzo dobrze jeśli już w tej chwili poznasz ofertę pewnego według nas znakomitego sklepu. Link do jego strony internetowej masz podany poniżej. Tutaj zawsze kiedy tylko będziesz chciał i sobie życzył zakupisz dla siebie naprawdę wyśmienity i to pod każdym względem kabel telewizyjny. I już teraz my możemy zapewnić ciebie o tym że z tych zakupów będziesz naprawdę bardzo zadowolonym. A twoje zadowolenie bez dwóch zdań będzie na pewno nieprzemijające i to przez wiele lat.
Bardzo dobre i wytrzymałe kable telewizyjnego
Zawsze kiedy będziecie chcieli zakupić dla siebie kabel telewizyjny to postarajcie się o to żeby miejscem jego nabycia był możliwie jak najlepszy pod każdym względem sklep. Czy taki w naszym kraju już istnieje i czy można mu zaufać? Na szczęście tak. Jeżeli nie wiecie jeszcze o którym wam konkretnie opowiadamy to link do jego strony internetowej macie podany poniżej. W tym miejscu zawsze kiedy tylko będziecie chcieli i sobie życzyli kupicie dla siebie znakomity kabel do telewizora. A potem na pewno będziecie bardzo zadowoleni z jego szeroko rozumianej pracy. O czym się szybko przekonacie. Postawcie zatem już teraz na prawdziwy profesjonalizm. I na pewno tak właśnie będzie w waszym przypadku jeżeli i wy możliwie jak najszybciej wybierzecie się na wspomniane zakupy których przedmiotem będzie z pewnością niejeden znakomity kabel hdmi 2.0. Z takimi profesjonalistami kooperacja zawsze dla każdego jest dużą przyjemnością. I na pewno także i ty przekonasz się o tym sam już po pierwszych swoich zakupach.
Zalety korzystania z newsletterów
Czy newslettery opanowały przestrzeń Internetu? Z pewnością nie są one najpopularniejszym i jedynym narzędziem e-marketingu, ale mimo to trzeba podkreślić ich rosnącą rolę w przestrzeni reklamowej. Jakie są zatem najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia mailingu reklamowego i czy jest on jedynym lekiem na bolączki polskich przedsiębiorców?
Czym jest marketing mailowy?
Popularny newsletter to nic innego, jak treść udostępniana innym użytkownikom w formie maila. Treść ta ma zwykle charakter reklamowy i jest ukierunkowana na promocję konkretnego produktu lub usługi. O skuteczności tej formy marketingu decyduje przede wszystkim sposób jej rozsyłania, a także umiejętność jej personalizacji. Aby otrzymać newsletter na swoją skrzynkę e-mail, trzeba wyrazić taką chęć np. w trakcie zamawiania konkretnego produktu. W wielu e-sklepach można to zrobić również za pomocą specjalnego, internetowego formularza.
Newslettery = korzyści
Nie jest tajemnicą, że mailing reklamowy niesie ze sobą sporo korzyści. Pierwsza z nich jest możliwość personalizacji oferty, której treść można dostosować do wymagań konkretnego klienta. Kolejną zaletą jest budowanie pozytywnego obrazu marki wśród dotychczasowych i potencjalnych klientów. Do listy korzyści trzeba też dopisać podtrzymanie kontaktu handlowego z wybranym podmiotem. Z punktu widzenia firmy dużo korzystniejszym (i tańszym marketingowo) rozwiązaniem jest utrzymanie stałego klienta, niż próby jego „zdobycia”.
Automatyzacja procesu marketingowego
Z punktu widzenia właściciela e-sklepu newsletter to narzędzie, którego potencjał nie ogranicza się wyłącznie do marketingu. Wręcz przeciwnie – jest to forma reklamy, która jest funkcjonalnym nośnikiem treści. A to oznacza, że jej wdrażanie może być realizowane za pomocą zaawansowanych platform funkcjonujących w ramach dobrze znanych aplikacji e-commerce. W ramach tych narzędzi użytkownik może:
– samodzielnie tworzyć listę mailingową, kierując treści do grupy ściśle określonych odbiorców,
– tworzyć harmonogram udostępniania treści, dzięki któremu email marketing dociera do odbiorcy zawsze na czas,
– personalizować ofertę z myślą o konkretnym użytkowniku dokonanych przezeń ostatnich zakupach,
– dostosowywać wysokość rabatów promocyjnych do wartości zakupionego przez danego klienta asortymentu itd.
Podsumowując, wykorzystanie potencjału jaki dają newslettery to spora szansa dla przedsiębiorcy. Niemniej istnieją również alternatywne narzędzia marketingowe (w tym promocje docelowe, kupony rabatowe itd.), które również cieszą się bardzo dużą popularnością wśród przedsiębiorców i ich klientów.